۱۴-تن-برای-عضویت-در-کمیسیون-های-انتخاباتی-گزینش-شدند

از میان کاندیدان معرفی شده از سوی احزاب و نهادهای مدنی برای عضویت در کمیسیون انتخاباتی، چهارده تن بیشترین آرا بدست آورده اند.

به گزارش افغان نیوز: شاه حسین مرتضوی، معاون سخنگوی ارگ ریاست جمهوری گفته است که برای عضویت در کمیسیون انتخاباتی هشتاد و یک تن توسط احزاب و نهاد مدنی معرفی شده بودند که چهارده تن شان بیشترین آرا را از سوی ۱۸ تن از نامزدان انتخابات ریاست جمهوری بدست آوردند.

آقای مرتضوی می افزاید که سید عصمت الله مل، مولانا عبدالله، محمد قاسم الیاسی، اورنگ زیب، مسافرقوقندی، حواعلم نورستانی، حبیب الرحمن ننگ، محمد یونس طغرا، چمن شاه اعتمادی، محمد ذاکر ذکی، محمد حنیف دانشیار، گیتی، زهره بیان شینواری و سید قطب الدین رویدار بیشترین آرا را بدست آورده اند.

قرار بود که روز چهارشنبه هفته گذشته در مطابقت به قانون جدید انتخابات، ١٨ تن از کاندیدان ریاست جمهوری با حضور در ارگ ریاست جمهوری از جمع ٨١ تن اعضای معرفی شده از سوی احزاب و نهادهای مدنی مرتبط به انتخابات، به ١۴ تن برای عضویت در کمیسیون‌های انتخاباتی رای دهند.

اما این روند به دلیل مسافرت برخی از کاندیدان ریاست جمهوری و تقاضای برخی کاندیدان دیگر برای فرصت بیشتر به منظور برگزاری آن به وجه احسن به تعویق افتاد.

۱۴ تن برای عضویت در کمیسیون های انتخاباتی گزینش شدند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد