آموزش-کارمندان-صحی-محور-گفتگوی-عباد-و-مشاور-ویژه-مالیزیا

سرپرست وزارت صحت عامه ا.ا و مشاور ویژه دولت مالیزیا در امور افغانستان روی درمان معتادان به مواد مخدر و آموزش کارمندان صحی دیدار و گفتگو کردند.

سرپرست وزارت صحت عامه ا.ا و مشاور ویژه دولت مالزی در امور افغانستان رو درمان معتادان به مواد مخدر و آموزش کارمندان صحی دیدار و گفتگو کردند.

 به گزارش افغان نیوز؛ قلندر عبادسرپرست وزارت صحت عامه ا.ا در دیدار با داتو احمد عزام مشاور ویژه دولت مالزی در امور افغانستان گفت که کابل آماده هر نوع تعامل مثبت است.

 سرپرست وزارت صحت عامه ا.ا در این دیدار گفته است که خطری از جانب افغانستان برای هیچ کشوری وجود ندارد ا.ا آماده تعامل با همه کشورها است.

وزارت صحت عامه ا.ا در اعلامیه ای در شبکه ایکس گفته است که درمان معتادان مواد مخدر و آموزش کارمندان صحی بخشی از صحبت‌های این دیدار بوده است.

طبق خبرنامه در این دیدار، آقای عزام آمادگی خود را برای همکاری میان مالزی و افغانستان به غیر از سکتور معارف عمومی در سایر زمینه ها نیز اعلام کرد.

این در حالی است سرپرست وزارت صحت عامه ا.ا چندی قبل در نشست (جی 5) حوزه سلامت و جلب همکاری‌های کشور ایران در بخش صحت در افغانستان اشتراک کرده بود.

آموزش کارمندان صحی محور گفتگوی عباد و مشاور ویژه مالیزیا

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد