اختلافات-درون-حکومتی-به-زودی-حل-خواهد-شد

ریاست اجراییه کشور می گوید: اختلافات درون حکومتی باعث زیرپا شدن منافع ملی نمیشود و درآینده نزدیک حل خواهد شد.

به گزارش آژانس افغان خبر: داکتر عبدالله عبدالله، رییس اجراییه کشور، امروز دوشنبه (۱ اسد) در نشست شورای وزیران  گفت: حکومت وحدت ملی طی دو سال گذشته در کنار مشکلات دست آورد های نیز داشته است که مردم افغانستان شاهد آن بوده اند.

رییس اجراییه کشور ضمن تبریکی به مناسبت سالروز استقلال کشور از رشادت و استقامت نیروی های امنیتی در عرصه پاسداری از وطن سپاسگزاری کرد و بیان داشت: نیروهای امنیتی و پولیس ملی برای حفاظت از ناموس، عزت  و خاک خود شجاعانه در برابر دشمنان مقاومت می نمایند.

وی تصریح می کند که سران این حکومت با وجود چالش های که داشته اند اما تلاش بر آبادی و رفع تمامی مشکلات مردم کرده اند.

آقای عبدالله تاکید کرد تنش های داخل حکومت به معنای بی اعتمادی و فرار از مسٔوولیت نیست بلکه بیش از پیش در تلاش تطبیق برنامه های روی دست خود هستیم.

او همچنان ادامه داد که همه مقامات دولتی و نیروهای امنیتی در حمایت و پاسبانی از کشور سهیم اند و بدون هیچ نگرانی از جنجال های داخلی ادامه  وظیفه خواهند داد.

رییس اجراییه اختلافات درون حکومت را جزیٔی دانست و مسٔوولان  را به ادامه روند عادی کاری شان فراه خواند.

در روز های اخیر جنجال های درون  حکومتی میان رییس جمهور و رییس اجراییه بر سر تطبیق موافقتنامه سیاسی تشکیل حکومت وحدت ملی بشتر گردیده است.

سران تیم اصلاحات و همگرایی چندین بار گرد هم آمدند و داکتر عبدالله عبدالله بیان کرده بود که بعد از این روش و شیوه سیاست خود را تغیر میدهد و از گذشت خوداری خواهد کرد.

اختلافات درون حکومتی به زودی حل خواهد شد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد