شما-چه-دستاوردی-را-به-میراث-گذاشتید-که-از-حکومت-ما-انتقاد-میکنید

داکتر عبدالله عبدالله رئیس اجرائیه کشور در پی انتقادات آقای کرزی واعضای کابینه دولت پیشین از کارکرد حکومت وحدت ملی، گفت:"شما چه دستاوردی را به میراث گذاشتید،که نسبت به عملکرد ما انتقاد دارید.

به گزارش افغان خبر: داکتر عبدالله عبدالله رئیس اجرائیه کشور امروز یک شنبه (4میزان) درمراسم افتتاح برنامه انکشافی میثاق شهروندی، در کابل گفت حکومت وحدت ملی در کنار کاستی ها، دست آورد هایی نیز داشته است، که نباید نادیده گرفته شود.

او دراین برنامه، اعمار بند سلما، آغاز کار روی بند کجکی، آغاز کار تونل جدید سالنگ، تولید برق گازی در شمال کشور، عملی شدن کار سرک گردن دیوار را به عنوان پروژه های ملی یاد کرد که در زمان حکومت وحدت ملی انجام شده و یا در حال اجرا است.

همچنان آقای عبدالله تصریح کرد که حکومت وحدت ملی، پروژه های منطقه‌یی کاسا یک‌هزار و تاپی را در هماهنگی با کشور های همسایه اجرا خواهد کرد، که این پروژه ها نقش موثر در اقتصاد افغانستان دارند.

وی با انتقاد از حکومتداران پیشین، میگوید:"شما چی به میراث گذاشته بودید که میگویید چی کردید".

بر اساس گفته های رئیس اجرائیه درآغاز تشکیل حکومت وحدت ملی، سیاست خارجی افغانستان، امنیت و اقتصاد کشور در وضعیت ناهنجار قرار داشت و اکنون افغانستان تعهد چند ساله جامعه جهانی را در عرصه تجهیز نیروهای امنیتی کسب کرده و سیاست خارجی واضح نیز دارد.

عبدالله عبدالله بیان کرد که سیاست مداران و سایر مردم در گفتار و اندیشه آزاد هستند، اما هنگامی که منافع ملی در میان می آید، باید هر فرد به خود حد و مرزی تعیین نماید.

رئیس اجرائیه کشور علاوه کرد که با آغاز کار کمیته گزینش، برای تشکیل لوی جرگه قانون اساسی، یک قدم به تعهدات خود نزدیک تر شدیم و اصلاحات انتخاباتی نیز عملی میگردد.

او همچنان در مورد توافق صلح با حزب اسلامی گفت:که دولت افغانستان در برابر صلح با حزب اسلامی قیمت زیادی نپرداخته است، بلکه بیشترین قیمت در جنگ پرداخت میشود.

رئیس اجرائیه بیان کرد که ما با هیچ فرد یا گروهی در مورد حقوق مردم خود وارد مذاکره نشده و نخواهیم شد، بلکه توافق ما با حزب اسلامی در مورد صلح است و حقوق مردم سلب نمیشود.

شما چه دستاوردی را به میراث گذاشتید! که از حکومت ما انتقاد میکنید

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد