اسپانیا-نیروی-نظامی-بیشتری-به-افغانستان-اعزام-می-کند

وزیر دفاع اسپانیا در دیدار با رئیس جمهورغنی وعده سپرده که کشورش نیروهای نظامی بیشتری در چوکات حمایت قاطع به افغانستان اعزام خواهد کرد.

به گزارش افغان نیوز:  محمداشرف غنی رئیس‌جمهور کشور با ماریا دولرس دیکاسپدال گارسیا وزیر دفاع کشور شاهی اسپانیا که در رأس یک هیئت آن کشور به کابل سفر کرده بود، دیدار کرد.

ماریا دولرس وزیر دفاع اسپانیا گفت که کشورش به همکاری‌های خود به خصوص در بخش حمایت و آموزش نیروهای خاص افغان در چوکات مأموریت حمایت قاطع تداوم می بخشد.

وی افزود که شمار نیروهای اسپانیا در افغانستان افزایش خواهد یافت که تمرکز آن صرف روی ارتقای سطح آموزش نیروهای خاص افغان خواهد بود.

دو جانب، پیرامون همکاری‌های امنیتی و موضوعات مورد علاقه بحث و تبادل کردند. رئیس‌جمهور کشور بر تحکیم مناسبات بیشتر میان افغانستان و اسپانیا نیز تأکید ورزید.

رئیس‌جمهور کشور از کمک و همکاری‌های اسپانیا در بخش‌های مختلف به ویژه در عرصۀ نظامی طی سال‌های گذشته با افغانستان، قدردانی کرد

دراین دیدار که در ارگ انجام شد و در آن دگرجنرال طارق‌شاه بهرامی وزیر دفاع ملی و دگرجنرال محمدشریف یفتلی لوی درستیز وزارت دفاع نیز حضور داشتند،

اسپانیا نیروی نظامی بیشتری به افغانستان اعزام می کند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد