اعضای-اداری-کمیسیون-شکایات-انتخاباتی-معرفی-شدند

مسئولان کمیسیون سمع شکایات انتخابات می‌گویند؛ به هیچ کس ایجازه نمی‌دهند که در امور کاری این کمیسیون دخالت کند و این نهاد تمام تلاش خود را میکند تا اعتماد از دست رفته مردم را دوباره کسب کند.

به گزارش افغان خبر؛ در این کنفرانس هیئت اداری کمیسیون سمع شکایات انتخاباتی معرفی گردید که عبدالعزیز بعنوان رئیس، حمیرا حقمل بعنوان معاون و علیریضا روحانی بعنوان منشی و سخنگوی این کمیسیون انتخاب شدند.

عبدالعزیز آریایی رئیس کمیسیون سمع شکایات انتخابات امروز (دو شنبه 8 قوس) در اولین کنفرانس خبری این نهاد در کابل گفت؛ نیاز است تا اصلاحات همه جانبه در این نهاد صورت گیرد، هم در بخش تخنیکی و هم در بخش انسانی.

آقای آریایی گفت؛ کمیسیون سمع شکایات انتخاباتی به هیچ کس اجازه دخالت در امور کاری خود را نمی دهد و افراد فاسد نیز در این نهاد جای ندارد.

آریایی افزود؛ مردم به نهادهای انتخاباتی باور ندارند و انان تمام تلاش خود را به خرج می‌دهند تا اعتماد از دست رفته مردم را دوباره کسب کنند.

به گفته‌ی رئیس کمیسیون سمع شکایات انتخابات باید نقاط ضعف که در انتخابات گذشته مشکلات ایجاد نموده بود برطرف شود و برای این کار کمیسیون تا یک هفته دیگر کار خود را در زمینه اصلاحات شروع میکند.

 

اعضای اداری کمیسیون شکایات انتخاباتی معرفی شدند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد