اعلامیۀ-بانوی-اول-کشور-در-پیوند-به-شایعات-اخیر

دفتر مطبوعاتی رولا غنی: سخنانی که از زبان بانوی اول کشور در صفحات اجتماعی از طرف بعضی ویب سایت های مغرض پخش گردیده است؛ دور از واقعیت و شایعات غلط می باشد.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه مطبوعاتی دفتر بانوی اول در پیوند به شایعات اخیر در شبکه‌های اجتماعی آمده است که چنین شایعات بر ضد ثبات و وحدت مردم افغانستان به نشر می رسند، زیرا هیچگاهی با ویب سایت های چون isrealnews.com breaking به تاریخ های ذکر شده مصاحبه صورت نگرفته است.

اعلامیه افزوده؛ شایعات بی اساس کسانی که سخنان غرض آلود و بیانات غیر واقعی را به آدرس بانوی اول کشور، رییس جمهور، سیاسیون و مسوولین حکومت افغانستان حواله می کنند؛ از طرف هموطنان ارجمند پذیرفته نخواهد شد، و آنان به اهداف شان که خدشه دار شدن وحدت و یکپارچگی مردم است، نمی رسند.

با نزدیک شدن به انتخابات پارلمانی و ریاست جمهوری، افراد مغرض به شایعات دروغین و دور از واقعیت دست می زنند اما کسانی که سخنان خانم اول را در این 4 سال گذشته تعقیب نموده ند، متیقن هستند که ایشان به همه اقوام افغانستان احترام خاص دارد و برای ثبوت، ویب سایت دفتر خانم اول و صفحه فیسبوک آن در دسترس همگان قرار دارد.

این درحالی است که «رولا غنی» بانوی نخست کشور در اظهارات اخیر خود٬ سادات را یک طبقه خوانده و گفته بود که هرکس می گوید سادات یک قوم است؛ دروغ میگوید؛ سادات یک طبقه است نه قوم و هر قوم سادات دارد.

اعلامیۀ بانوی اول کشور در پیوند به شایعات اخیر

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد