انتقام-سخت-در-انتظار-جنایتکاران-است

رهبر ایران در واکنش به کشته شدن قاسم سلیمانی می‌گوید: «انقتام سختی در انتظار جنایکارانی است که دست پلید خود را به خون او و دیگر شهدای حادثه دیشب آلوده کرده اند»

به گزاش افغان نیوز: علی خامنه‌ای، رهبر ایران در پیامی که چند ساعت پس از کشته شدن قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران این کشور منتشر کرد، گفت: « شهید سلیمانی چهره‌ی بین‌المللی مقاومت است و همه‌ی دلبستگان مقاومت خونخواه او هستند»

قاسم سلیمانی، بامداد امروز( جمعه، 13جدی)در حمله هوایی نیروهای آمریکایی در نزدیکی فرودگاه بغداد، عراق کشته شد و سپاه پاسداران ایران و وزارت دفاع آمریکا این خبر را تایید کرده‌اند.

آقای خامنه‌ای در مورد کشته شدن سلیمانی گفت است: « فقدان سردار فداکار و عزیز ما تلخ است ولی ادامه مبارزه و دست یافتن به پیروزی نهایی کام قاتلان و جنایتکاران را تلخ‌تر خواهد کرد».

رهبر ایران هم زمان با کشته شدن قاسم سلیمانی به کشته شدن ابومهدی المهندس، معاون حشد الشعبی نیز اشاره نمود و سه روز را در ایران عزای عمومی اعلام کرد.

این در حالی است که علی خامنه‌ای، رهبران ایران روز چهارشنبه گذشته نیز در واکنش به حملۀ امریکا به مواضع کتائب حزب‌الله در عراق گفته بود: «ملاحظه می‌کنید در بغداد و سراسر عراق هیجان ضدآمریکایی چقدر است».

انتقام سخت در انتظار جنایتکاران است

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد