اپوزیسیون-درون-حکومتی؛-فاقد-منطق-سیاسی-است

معاون رئیس جمهور در جریان سفرش به ولایت دایکندی بیان داشت که تشکیل اپوزیسیون درون حکومتی، در سطح ملی و بین المللی خلاف منطق سیاسی و حقوقی است.

به گزارش افغان نیوز: محمد سرور دانش معاون رئیس جمهور در راس یک هیئت عالی رتبه دولتی به ولایت دایکندیرفته و صبح امروز پنج شنبه وارد شهر نیلی مرکز این ولایت شد.

آقای دانش در جمعی از بزرگان و شهروندان ولایت دای کندی به سخنرانی پرداخته و بدون نام بردن از ائتلاف و تشکیل خاصی گفت که تشکیل اپوزیسیون درون حکومتی فاقد منطق سیاسی و حقوقی می باشد.

معاون رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در زمان معین آن به مردم افغانستان اطمینان داد.

معاون دوم ریاست جمهوری گفت:" انتخابات ریاست جمهوری بدون هیچ تردیدی در سال ۱۳۹۸ برگزار خواهد شد".

وی همچنان از کارکردهای حکومت وحدت ملی در نزدیک به سه سال گذشته دفاع کرد و بیان داشت که حکومت در مسیری درستی حرکت می کند.

آقای دانش تصریح نمود:"حکومت وحدت ملی با این که در آغاز کار و در طول دو و نیم سال گذشته با دشواری ها و چالش های فراوان مواجه بوده، اما اکنون با حرکت در یک مسیر روشن و با هماهنگی و انسجام و تجربه بهتر، برنامه های حکومت با موفقیت در حال اجرا و تطبیق است".

این در حالی است که با نزدیک شدن انتخابات و تمرکز گرایی قدرت در ارگ ریاست جمهوری شماری از مقام های دولتی به تشکیل ائتلاف در پی اصلاح نظام برآمده اند.

جنرال عبدالرشید دوستم، معاون اول رئیس جمهور، محمد محقق معاون دوم ریاست اجرائیه، عطا محمد نور والی بلخ، صلاح الدین ربانی وزیر خارجه و شماری دیگر از مقام های دولتی شورای عالی ائتلاف برای نجات افغانستان را ساختند.

اپوزیسیون درون حکومتی؛ فاقد منطق سیاسی است

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد