تاکید-هند-بر-ادامه-همکاری-های-امنیتی-با-افغانستان

مشاور امنیت ملی هند در دیدار با حمدالله محب مشاور امنیت ملی کشورمان بر ادامه همکاری های امنیتی و اقتصادی کشورش تاکید کرده است.

به گزارش افغان نیوز: داكتر حمدالله محب مشاور امنيت ملي  کشور و اجيت دووال مشاور امنيت ملي هند بر همكاري هاي دوجانبه و چند جانبه تاكيد ورزيدند

داكتر حمدالله محب مشاور امنيت ملي كشور در سفرش به هند و ديدار با مشاور امنيت ملي آن كشور، در رابطه به وضعيت امنيتي، روند گفتگو هاي صلح به مالكيت و رهبري افغانها، انتخابات پارلماني و برگزاري انتخابات رياست جمهوري با مقامات بلند رتبه دولتي بحث و تبادل نظر نمود.

وي از دولت هند بخاطر مشاركتش در عرصه هاي مختلف به خصوص پروژه هاي بزرگ زيربنايي در افغانستان و آموزش نيروهاي امنيتي و دفاعي افغان قدرداني نمود.

در مقابل مشاور امنيت ملي هند اجيت دووال اطمينان داده گفت كه دولت هند به همكاري هاي خود با افغانستان به ويژه در عرصه مبارزه مشترك عليه تروريزم، همکاری منطقوی و همکاری های اقتصادی به شمول پروژه های بزرگ زیربنایی همكار باقي خواهد ماند.

در اخير مشاور امنيت ملي افغانستان از مشاور امنيت ملي هند خواست تا جهت گسترش همكاري ها به افغانستان سفر نمايد كه اين دعوت از جانب همتايش پذيرفته شد.

تاکید هند بر ادامه همکاری های امنیتی با افغانستان

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد