حقانی-خواستار-همکاری-مردم-با-مهاجران-شد

سرپرست وزارت امور مهاجرین و عودت‌کنندگان ا.ا خواستار همکاری مشترک شهروندان کشور با بازگشت کنندگان اجباری از پاکستان شده است.

به گزارش افغان نیوز؛ خلیل‌ الرحمن حقانی، سرپرست وزارت امور مهاجرین و عودت‌کنندگان ا.ا امروز (پنج‌شنبه، 25 عقرب) در گردهمایی مردم « ملت آسوده و نظام مسوول» در ولایت کاپیسا این خواست را مطرح کرده و گفته است که برای بازگشت‌کنندگان باید زمینه کار در کشور فراهم شود.

او در نشست مردمی «ملت آسوده و نظام مسوول» گفته است که باید چنین نشست‌ها در تمام ولایت‌ها برگزار شود تا فاصله میان مردم و نظام از بین برود و وحدت ملی میان افغانان تقویت گردد.

شیرمحمد عباس استانکزی، معین سیاسی وزارت امور خارجه ا.ا در این نشست گفته است که افغانستان دارای آب کافی است و حکومت سرپرست توانایی مدیریت آب‌های کشور را دارد. او تاکید کرده است که تا ده‌ سال دیگر ارزش آب افغانستان بالاتر از پترول خواهد شد.

ستانکزی از تمامی شهروندان به ویژه مردم کاپیسا خواسته است که فریب تبلیغات دروغین بیگانگان و دشمنان کشور را نخورند و با حمایت همه‌جانبه نظام اسلامی حاکم در آبادی کشور سهیم شوند.

این در حالی است که پاکستان در اوایل ماه اکتوبر به بیش از ۱.۷ میلیون مهاجر و پناهجوی غیرقانونی تا اول نوامبر مهلت داد که آن کشور را ترک کنند.

با پایان این مهلت، براساس آمار حکومت پاکستان، از ۲۴ سنبله تا ۲۴ عقرب، ۳۱۷ هزار و ۲۲۵ مهاجر اهل افغانستان از پاکستان به کشور بازگشته‌اند.

حقانی خواستار همکاری مردم با مهاجران شد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد