حکومت-برای-مبارزه-با-فساد-متعهد-است

رییس اجراییه در نشست با اعضای کمیته مستقل مشترک نظارت و ارزیابی مبارزه علیه فساد اداری تاکید داشت که حکومت برای مبارزه با فساد متعهد است.

به گزارش افغان نیوز: عبدالله عبدالله، رییس اجراییه حکومت وحدت ملی، ‌با اعضای کمیته مستقل مشترک نظارت و ارزیابی مبارزه علیه فساد اداری در دفتر کارش در قصر سپیدار دیدار کرد.

در این نشست اعضای کمیته گزارش مفصلی از فعالیت‌ها و کارهای نظارتی خویش در امر تهیه گزارش و تطبیق پیشنهادات این کمیته از سوی نهادهای دولتی به رییس اجراییه ارایه کردند.

 اعضای کمیته همچنان در این نشست ابراز داشتند که آنان در حال تهیه گزارش و ارایه‌ی پیشنهادات لازم برای مبارزه با فساد در وزارت امورخارجه،‌ وزارت امورداخله و وزارت معادن هستند.پ

آنان تأکید داشتند که این گزارش‌ها به زودی نهایی می‌گردند و به رهبری دولت با پیشنهادات اصلاحی تقدیم می‌گردند.

اعضای کمیته همچنان در باره گزارش‌های ربع‌وار نظارتی از تطبیق سفارش‌ها و توصیه‌هایی این کمیته در برخی از نهادهای دولتی و میزان تغییرات و اصلاحات در این نهادها به رییس اجراییه گزارش دادند. آنان گزارش نخست نظارتی ربع‌وار خود از معارف را در این جلسه برای رییس اجراییه تقدیم کردند.

رییس اجراییه کشور با تقدیر از تلاش‌ها و زحمات آنان از حمایت و پشتیبانی حکومت از مبارزه با فساد و همکاری لازم و فراهم سازی زمینه مناسب برای کار این کمیته در نهادهای دولتی و توجه جدی به تطبیق سفارش‌های کمیته اطمینان داد.

حکومت برای مبارزه با فساد متعهد است

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد