دروازه-صلح-هنوز-بر-روی-مخالفان-مسلح-باز-است

رئیس جمهور اشرف غنی گفت: گروه های مخالف مسلح که خواهان پیوستن به روند صلح هستند دروازه ما بر رویشان باز است و از حق مساوی با سایر شهروندان کشور برخوردار می شوند.

به گزارش خبرگزاری افغان نیوز: محمد اشرف غنی رییس جمهور کشور امروز دوشنبه(16 حوت) به رسانه ها اعلام کرد که افغانستان پروسه صلح را به منظور دعوت از آن عده مخالفان مسلح که از جنگ خسته شدند باز گذاشته تا بتوانند به راحتی و آرامش زندگی نمایند.

رییس جمهور تصریح کرد، افغانستان مخالف صلح نیست و همیشه پذیرای صلح پیشگان از صف مخالفان با حکومت هستند تا در کنار خانواده هایشان به امنیت خاطر زندگی کنند.

غنی به مخالفان صلح هشدار داد در صورتی که خواهان صلح نمی باشند و راه جنگ وناامنی را به پیش گیرند اجازه نمی دهیم کشور را ناآرام و مردم را بیش از این متضرر نمایند.

وی همچنان تاکید کرد با این مخالفان که مزدوران بیگانه اند و کشور را به چالش می کشانند اجازه نخواهیم داد سطح خشونت ها را افزایش داده و ملت و دولت را به جان هم اندازند.

رییس جمهور سال جدید را یک سال پربار و امنیت و صلح آرزو کرد و افزود: " من اطمینان دارم با همکاری و همدلی می توانیم بر تمامی مشکلات در کشور فایق آییم و دشمن را نابود کنیم."

 

 

دروازه صلح هنوز بر روی مخالفان مسلح باز است

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد