دو-رهبر-حکومت-وحدت-ملی-رو-در-روی-هم-قرار-گرفتند

رئیس‌جمهور غنی و داکتر عبدالله عبدالله رئیس اجرائیه افغانستان قرار است امروز شنبه به‌صورت رودررو باهم در مورد مشکلات و ادامه حکومتشان بحث کنند.

به گزارش افغان خبر: پس از انتقادهای تند این دو رهبر در مورد یکدیگر قرار شد امروز شنبه (۲۳اسد) غنی و عبدالله برای رفع مشکلات و چگونگی ادامه حکومتشان باهم بحث کنند.

در دیدار و گفتگوی امروز میان دو رهبر خبرنگاران دعوت نشده‌اند و نتیجه آن توسط اعلامیه‌ی به رسانه فرستاده خواهد شد.

داکترعبدالله رئیس اجرائیه کشور روز پنج‌شنبه گذشته گفت:”آقای غنی در مدت چند ماه گذشته حتی یک ساعت برای گفتگو و شنیدن مشکلات حاضر وقت نگذاشته است و کسی که توانایی شنیدن مشکلات را نداشته باشد، لیاقت ریاست جمهوری را نیز ندارد”.

این سخنان آقای عبدالله از سوی ریاست جمهوری با نشر اعلامیه‌ی خلاف موازین حکومت‌داری گفته شد و به‌زودی در این موردبحث‌های جدی آغاز می‌شود.

بر اساس گفته‌های داکتر عبدالله قرار است امروز دو رهبر حکومت وحدت ملی باهم دیدار و گفتگو کنند و بحث‌های دو طرف برای بقای حکومت مهم تلقی می‌شود.

این گفته‌ها از سوی دو رهبر حکومت وحدت ملی علیه هم در حالی بیان می‌شود که هیچ‌یک از این دو اکنون نتوانسته به وعده‌های زمان انتخاباتشان عمل کنند.

همچنان حکومت افغانستان علاوه بر ملت باید در مورد پیشرفت‌ها و مبارزه با فساد اداری، برای جامعه جهانی نیز پاسخگو باشد.

نارضایتی از ساختار و کارکرد حکومت در میان مردم نیز هر روز بیشتر میشود، در شمار از ولایات به دلیل افزایش ناامنی ها و شماری نیز بخاطر عدم انکشاف متوازن در حکومت اعتراضاتی را در چندماه گذشته به راه انداخته اند.

دو رهبر حکومت وحدت ملی رو در روی هم قرار گرفتند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد