مسئولان-دولتی-اختلافات-شخصی-را-کنار-بگذارند

عبدالهادی مسلمیار، رئیس مجلس سنا افغانستان می‌گوید که سازمان استخباراتی پاکستان دشمن اصلی مردم افغانستان است و مسئولان دولتی اختلافات شخصی‌شان را کنار گذاشته برای پیشرفت کشور تلاش کنند.

به گزارش افغان خبر: در روزهای گذشته اختلافات میان دو رهبر حکومت وحدت ملی آقای غنی و عبدالله تشدید یافته و همدیگر را متهم به کم‌کاری کردند.

هرچند قرار بود روز شنبه (۲۳اسد) آقای غنی و عبدالله نشست رودررو باهم داشته باشند، اما این نشست به دلایل نامعلوم انجام‌نشده و آقای غنی حاضر به این گفتگو نشده است.

اما عبدالهادری مسلمیار رئیس مجلس سنا امروز یک‌شنبه (۲۴اسد) در برنامه افتتاح پارلمان جوان افغانستان حکومت پاکستان و سازمان استخباراتی آن کشور را دشمن اصلی مردم افغانستان عنوان کرد.

وی در این برنامه افزود:” مسئولان دولتی ما باید اختلافات شخصی‌شان را کنار گذاشته و برای آرامی و پیشرفت افغانستان کارنمایند”.

هرچند او اشاره مستقیم به دو رهبر حکومت وحدت ملی نداشت اما با تشدید اختلافات این دو رهبر، سخنان آقای مسلمیار نیز بیشتر متوجه غنی و عبدالله بود.

او علاوه کرد که هر مسئول دولتی که به ملت توجه کرد و برای کشورش تلاش کرد، مردم نیز به او احترام خواهد گذاشت.

مسلمیار خطاب به اعضای پارلمان جوان گفت که باید علیه تبعیض نژادی، قومی و لیسانی مبارزه نموده و نفاق را از میان مردم بردارند.

وی اعضای این پارلمان را رهبران آینده افغانستان خطاب کرده و گفت که کابینه آینده افغانستان و شورای ملی کشور در چند سال آینده را این نسل تشکیل می‌دهد، باید به‌صورت درست از مردم نمایندگی نمایند.

همچنان رئیس مجلس سنا از نیروهای امنیتی و دفاعی کشور تشکر کرده و گفت که اشتغال‌زایی برای جوانان در تمام ولایات از اولویت کاری این مجلس است.

قابل‌ذکر است که پارلمان جوان امروز با حضور داشت رئیس‌جمهور غنی، رئیس مجلس سنا، اعضای کابینه، اعضای مشرانو جرگه و شماری از جوانان افتتاح گردید.

مسئولان دولتی اختلافات شخصی را کنار بگذارند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد