دوستم-به-طالبان-شما-را-به-سزای-اعمال-تان-می‌رسانیم

مارشال عبدالرشید دوستم در دیدار با رییس شورای عالی مصالحه ملی کشور، گفت که اگر طالبان به ندای صلح لبیک نگویند، ما با تمام امکانات از مردم دفاع و تروریستان را به سزای اعمال شان خواهیم رساند.

به گزارش افغان نیوز؛ مارشال عبدالرشید دوستم، رهبر حزب جنش اسلامی افغانستان و عبدالله عبدالله، رییس شورای عالی مصالحه ملی کشور، ناوقت روز پنج‌شنبه(۱۴، اسد) در مورد خیزش‌های مردمی، پروسه صلح و حملات تهاجمی طالبان، بحث و تبادل نظر کردند.

آقای عبدالله در این دیدار تأكيد كرده كه مردم افغانستان خواهان صلح می باشند و طالبان باید به جای جنگ و خونریزی راه صلح و مذاکره را انتخاب نمایند.

در همین حال، مارشال دوستم با اشاره بر ضرورت حمایت جدی سیاسیون گفت که من در این شرایط حساس با همه امکانات در کنار نیرو های دفاعی و امنیتی افغانستان قرار دارم و از مردم دفاع خواهم کرد.

وی همچنان افزود که خیزش‌های مردمی در حمایت از مردم و نظام جمهوریت در کنار نیرو های دفاعی و امنیتی افغانستان علیه طالبان مبارزه می‌کنند و حکومت باید در تامین تجهیز و امکانات برای آنان همکاری جدی کند.

آقای دوستم علاوه نمود كه ما باب مذاکره و گفتگو را باز گذاشته‌ايم، اما اگر طالبان به ندای صلح لبیک نگویند، مردم ما از وطن شان دفاع مى‌کنند و متجاوزین را به سزای اعمال شان خواهیم رساند.

این درحالی است که مارشال دوستم از جمله رهبران دوره مقاومت علیه طالبان در سال‌های پایانی ۹۰ میلادی است. موضع او علیه طالبان همیشه تند بوده است. آقای دوستم همواره روی تجربه نظامی خود تاکید داشته و از آمادگی خود برای مهار دشمن صحبت می‌کند.

دوستم به طالبان: شما را به سزای اعمال تان می‌رسانیم

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد