دولت-نباید-در-بدنه-اش-دشمنان-را-پناه-دهد

محمد اسماعیل خان، در مراسم بزرگداشت بیست و ششمین سالگرد آزاد سازی هرات، گفت که وارثین اصلی افغانستان آزاد، همین مجاهدان هستند و دولت نباید در بدنه خود دشمنان مجاهدان را پناه دهد.

به گزارش افغان نیوز: محمد اسماعیل خان در مراسم بزرگداشت بیست و ششمین سالگرد آزاد سازی هرات، خطاب به مردم گفت: تذکره‌های خود را برای ثبت نام در مراکز تعیین شده به منظور ثبت نام از رای‌دهندگان ببرید و در انتخابات به افرادی که در خدمتگذاری صادق هستند، رای دهید.

اسماعیل خان در قسمتی دیگر از سخنان خود خلع سلاح مجاهدین را پس از استقرار آمریکا در افغانستان و دولت‌های بعد از آن اشتباه خواند و بیان داشت: باید اجازه می‌دادند طالبان را همین مجاهدین منکوب و از کشور اخراج می‌کردند.

وی با اشاره به سلطه مخالفان مسلح بر بیش از پنجاه درصد خاک افغانستان از شیوه سیاست‌های حکومت وحدت ملی انتقاد کرد و افزود: وارثین اصلی افغانستان آزاد، همین مجاهدان هستند و دولت نباید در بدنه خود دشمنان مجاهدان را پناه دهد.

روند ثبت نام از رای‌دهندگان به عنوان گام نخست مراحل اجرایی برگزاری انتخابات مجلس نمایندگان و شوراهای ولسوالی از یکشنبه گذشته ۲۶ حمل جاری آغاز شده، اما استقبال مردم از این روند تاکنون فراگیر نبوده‌است.

دولت نباید در بدنه اش دشمنان را پناه دهد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد