دیدار-رهبران-طالبان-با-مقام‌های-نظامی-پاکستان

قول اردوی ۲۰۹ شاهین اعلام کرده که ملا هبت الله رهبر طالبان همراه با سراج الدین حقانی و ملا یعقوب معاونین او، با مقام‌های بلندپایه نظامی پاکستان در شهر کراچی دیدار داشته‌اند.

به گزارش افغان نیوز: در خبرنامه قول اردوی 209 شاهین آمده است که در روزهای گذشته رهبری گروه تروریستی طالبان به شمول ملا هبت الله رهبر طالبان همراه با سراج الدین حقانی و ملا یعقوب معاونین او، بنابر دعوت رسمی پاکستان با افراد بلند رتبۀ آن کشور در شهر کراچی دیدار کرده‌اند.

قول اردوی شاهین بیان داشته که در این نشست مقام‌های نظامی پاکستان از رهبران طالبان خواسته‌اند تا با افزایش حمله‌های انفجاری و انتحاری بر نظامیان افغانستان، آنان را مصروف نگه دارند تا پاکستان بتواند به حصار کشی‌اش در مرز با افغانستان بدون کدام مشکلی ادامه دهد.

در خبرنامه قول اردوی شاهین آمده است:" نیروهای امنیتی ما بیدارتر از آن چیزی اند که دال‌خورهای پاکستان ومزدوران دست پرورده اش خیال می‌کنند."

گروه طالبان و ارتش پاکستان تاکنون در این باره واکنشی نشان نداده‌اند.

قول اردوی شاهین در حالی از دیدار رهبران طالبان با مقام‌های بلندپایه نظامی پاکستان خبر می‌دهد که در این اواخر ناامنی‌ها در بخش‌هایی از افغانستان به شدت افزایش یافته است.

دیدار رهبران طالبان با مقام‌های نظامی پاکستان

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد