دیدار-زلمی-خلیلزاد-با-چهره-های-سیاسی-و-جهادی-افغانستان

زلمی خلیلزاد، نماینده ویژه وزارت خارجه امریکا برای صلح افغانستان، با رهبران حکومت وحدت ملی و شماری از چهره‌های سیاسی و جهادی دیدار کرده است.

به گزارش افغان نیوز: نشست رهبران حکومت وحدت ملی، چهره‌های مطرح سیاسی و جهادی با زلمی‌ خلیلزاد؛ نماینده ویژه امریکا برای صلح افغانستان در ارگ ریاست جمهوری برگزار شد.

بربنیاد اعلامیه ارگ، در این نشست حامد کرزی؛ رییس‌ جمهوری پیشین، عبدالرب رسول سیاف، گلبدین حکمتیار، کریم خلیلی، محمد محقق، عبدالرؤوف ابراهیمی، عمر داوودزی، جان بس؛ سفیر امریکا در کابل و جنرال اسکات میلر؛ فرمانده نیروهای خارجی در افغانستان شرکت کرده‌اند.

در این اعلامیه آمده است که این چهره‌ها در این نشست، دیدگاه‌ها و نگرانی‌های شان در روند صلح را با زلمی‌ خلیلزاد، در جریان گذاشته اند.

در اعلامیه ذکر شده است که قرار است این نشست‌ها در روزهای آینده نیز ادامه پیدا کند.

از زمان ورود زلمی خلیلزاد به افغانستان، وی با چهره‌های مطرح سیاسی و جهادی افغانستان در مورد گفتگوهای صلح دیدارهای متعددی داشته است.

این در حالی است که زلمی خلیل‌زاد، نماینده ویژه وزارت خارجه امریکا چند روز قبل ششمین دور سفرهای خود را در راستای تامین صلح در افغانستان آغاز کرد. او در دیدار با رئیس اجرایی حکومت وحدت ملی گفته است که با طالبان درباره قطع رابطه با تروریست‌ها و جدول زمانی خروج نیروها گفت‌وگو صورت گرفته، اما تاهنوز به توافق نهایی دست نیافته اند.

دیدار زلمی خلیلزاد با چهره های سیاسی و جهادی افغانستان

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد