رئیس-جمهور،-هزینه-های-دفتر-معاون-اولش-را-پرداخت-نمی-کند

دفتر معاونت اول ریاست جمهوری میگوید که آنها لیست پیشنهادی هزینه ها و حقوق کارمندان دفتر جنرال دوستم را به ریاست جمهوری تحویل داده اما با سپری شدن ۵ماه هنوز پاسخی دریافت نکرده است.

به گزارش افغان نیوز: عنایت الله بابر فرهمند به بی بی سی گفته که از پنج ماه به این سو معاش کارمندان دفتر معاونت اول ریاست جمهوری پرداخت نشده است.

آقای فرهمند افزوده که او پیش از آغاز سال مالی جدید تشکیلات و میزان هزینه عادی دفتر معاون رئیس جمهوری را به صورت پیشنهادی به دفتر اشرف غنی، رئیس جمهوری فرستاده اما پاسخی دریافت نکرده است.

رئیس دفتر آقای دوستم گفت هر باری که خواستار توضیح این موضوع شده، کارمندان دفتر ریاست جمهوری پاسخ داده‌اند که این پیشنهاد روی میز رئیس جمهوری است، اما امضا نکرده است.

سخنگوی رئیس جمهور گفته که حقوق کارمندان دفتر معاون رئیس جمهوری تا آخر ماه حوت پرداخته شده و صرفاً در پرداخت حقوق ما حمل آنها "تاخیر" صورت گرفته است.

روابط میان رئیس جمهورغنی و جنرال دوستم پس از شکایت احمد ایشچی در مورد آزار و اذیت جنسی وی توسط معاون اول رئیس جمهور به وخامت گراید.

هرچند پیش از آن نیز جنرال دوستم ادعا کرده بود که شورای امنیت ملی قصد جان وی را کرده است و او در سخنانی رئیس جمهور غنی و رئیس اجرائیه را قوم گرا خطاب نموده بود.

رئیس جمهور، هزینه های دفتر معاون اولش را پرداخت نمی کند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد