رئیس-جمهورغنی-از-کارکرد-کمیشنران-پیشین-کمیسیون-های-انتخاباتی-قدردانی-کرد

پنجا در صد سران حکومت از کارکرد کمیشنران پیشین کمیسیون های انتخابات رضایت نداشتند اما رئیس جمهورغنی از کارکرد آنها قدردانی کرد و خواستار همکاری با کمیشنران جدید شد.

به گزارش افغان خبر: محمد اشرف غنی رئیس جمهوری اسلامی افغانستان روز چهار شنبه با کمیشنران پیشین کمیسیون های انتخاباتی دیدار کرد.

در این دیدار که در ارگ انجام شد، رئیس جمهور از زحمات و خدمات کمیشنران پیشین کمیسیون های انتخاباتی در چند سال گذشته خصوصاً در شرایط حساس کشور که برای اولین بار انتقال سیاسی مسالمت آمیز قدرت را از طریق برگزاری انتخابات تسهیل بخشیدند، تشکری کرد.

رئیس جمهور گفت که اعضای جدید کمیسیون های انتخاباتی روز گذشته سوگند وفاداری یاد کردند و بزودی وظایف شانرا آغاز می کنند و همکاری شما را در این زمینه نیاز دارند.

عبدالستار سعادت رئیس پیشین کمیسیون شکایات انتخاباتی به نمایندگی از دیگران صحبت کرد و از قدردانی رئیس جمهور از کارکرد و خدمات اعضای پیشین کمیسیون های انتخاباتی، تشکری نمود.

وی افزود که ما بخاطر تسریع روند انتقال مسئولیت ها به کمیشنران جدید کمیسیون های انتخاباتی، آمادۀ هرگونه همکاری می باشیم.

کمیشنران پیشین کمیسیون های انتخاباتی، تشویش های شانرا در رابطه به امنیت خویش و سایر عرصه ها با رئیس جمهور شریک ساختند.

رئیس جمهور به آنان اطمینان داده، گفت که حکومت مسئولیت تامین امنیت تمام شهروندان کشور را به عهده دارد و در زمینه تامین امنیت کمیشنران پیشین کمیسیون های انتخاباتی، تدابیر لازم را روی دست خواهد گرفت.

این درحالی است که بسیاری ها کمیشنران کمیسیون های انتخاباتی را به تخطی و تخلف های انتخابایت متهم میکنند و انتخابات ریاست جمهوری که در آن اشرف غنی به عنوان رئیس جمهور انتخاب شد مملو از تقلب داسته شد.

رئیس جمهورغنی از کارکرد کمیشنران پیشین کمیسیون های انتخاباتی قدردانی کرد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد