راه-شهدا-راه-وحدت-است-تلاش-مخالفان-مانع-پیشرفت-افغانستان-نمیشود

محمد سرور دانش معاون دوم ریاست جمهوری میگوید که شهدای افغانستان مربوط به همه ملت است و راه آنها راه وحدت و همدلی است.

به گزارش افغان خبر: محمد سرور دانش معاون دوم ریاست جمهوری در مراسم گرامیداشت از سالروز ترور احمدشاه مسعود در کابل بیان کرد که شهدای افغانستان سرمایه ملی ماست.

او علاوه کرد که شهدا برای آزادی وطن مبارزه کردند و در این راه قربان شده اند و باید ما راه آنها که راه وحدت و یک پارچگی است را ادامه دهیم.

او همچنان بیان داشت:" دشمنان داخلی و خارجی کوشش می کنند که در شرایط حساس کنونی اقدامات اصلاحی دولت افغانستان در عرصه های ملی و بین المللی را در آستانه نشست بروکسل تحت شعاع قرار دهند؛ اما این تلاش ها نه بر روحیه نیروهای امنیتی ما تاثیر دارند و نه مانع پیشرفت دولت خواهند شد".

او علاوه کرد که حکومت وحدت ملی در کنار مبارزه جدی با تروریزم و مخالفان مسلح برنامه های انکشافی خود را دنبال کرده و به تعهدات خود عمل میکند.

معاون دوم رئیس‌جمهور افغانستان همچنین تأکید کرد که تلاش‌ها در راستای شفاف‌سازی قردادهای دولتی، تقویت نیروهای دفاعی، اصلاحات اداری، مبارزه با فساد، فراهم کردن مقدمات برگزاری انتخابات پارلمان و شورای شهرستان‌ها در جریان است.

دانش افزود که دشمنان افغانستان سعی می کنند با عناوین مختلف(مسایل قومی، مسایل زبانی، مذهف، سمت و غیره) مردم را متفرق بسازند.

به گفته او تجربه عبرت آموز تاریخ به ما نشان داده است که این ملت از همه اقوام با هم برادر کشور این توطئه ها را خنثا کرده و از سرنوشت مشترک خود با قوت تمام دفاع کرده اند.
او از مردم خواست تا با حمایت از نیروهای امینتی از نفاق خود داری کرده و یک پارچه علیه مخالفان مسلح و تروریستان مبارزه نماییم.

راه شهدا راه وحدت است/ تلاش مخالفان مانع پیشرفت افغانستان نمیشود

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد