رهبران-حکومت-وحدت-ملی-در-مورد-مسایل-مهم-سیاسی-به-توافق-رسیدند

در سومین دیدار رئیس جمهورغنی و رئیس اجرائیه کشور، دو طرف در مورد اصلاح نظام انتخاباتی٬ توزیع تذکره الکترونیکی٬ تشکیل کمیسیون تعدیل قانون اساسی و تعین اعضای کمیته نظارت بر تطبیق توافقنامه سیاسی به توافق رسیدند.

به گزارش افغان خبر: ریاست اجرائیه اعلام کرده است که شام روز گذشته یک‌شنبه (7سنبله) رئیس جمهورغنی برای بار سوم با رئیس اجرائیه کشور دیدار و گفتگو کرده است.

رئیس‌جمهور و رئيس اجرائیه کشور در ارگ ریاست جمهوری ملاقات کردند. این سومین نشست رهبران حکومت وحدت ملی پس از اظهارات رئيس اجرائیه پیرامون نحوه کار حکومت وحدت ملی در ۲۱ اسد ۱۳۹۵ است.

در این نشست کاری٬ به ادامه بحث‌های قبلی٬ رئیس‌جمهور و رئيس اجرائیه در مورد اصلاح نظام انتخاباتی٬ توزیع تذکره الکترونیکی٬ تشکیل کمیسیون تعدیل قانون اساسی و تعیین اعضای کمیته نظارت بر تطبیق توافقنامه سیاسی به توافقاتی دست یافتند.

حکومت از ارائه جزئیات بیشتر در مورد توافقات و نحوه اجرای این توافقات چیزی بیان نکرده و گفته که در جریان هفته در این مورد به رسانه‌ها اطلاع داده می‌شود.

قابل‌ذکر است که پس از افزایش اختلاف‌ها میان سران حکومت وحدت ملی، پیش‌ازاین دو بار رئیس اجرائیه و رئیس‌جمهور باهم دیدار کردند که در دو دیدار گذشته به توافق دست نیافتند، اما این بار رئیس اجرائیه گفته است که دو طرف روی مسایل مهم باهم توافق کرده‌اند.

رهبران حکومت وحدت ملی در مورد مسایل مهم سیاسی به توافق رسیدند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد