سوء-استفاده-از-نام-پولیس-قابل-قبول-نیست

رولا غنی، بانوی اول کشور،در مراسم گشایش فازم دوم تعمیر جندر در وزارت داخله اظهار داشت، که سوء استفاده از نام پولیس قابل قبول نیست.

به گزارش افغان نیوز: رولا غنی، بانوی نخستکشور در مراسم گشایش فاز دوم تعمیر جندر در وزارت داخله گفته است که ارزش و احترام به پولیس زن، احترام به همه مادران و خواهران کشور است و پولیس زن با وجود مشکلاتی که است، توانسته با مردان در عرصۀ تنفیذ قانون وظایفش را به شکل درست انجام دهد.

رولا غنی تاکید کرد که ایجاب می‌کند تا پولیس به وظیفۀ اساسی و مهمی که به خاطر نظم عامه و تنفیذ قانون در کشور دارند، وظایف‌شان را به شکل درست انجام دهد، چون مردم افغانستان خواهان تطبیق قانون هستند.

اما بانوی اول افغانستان باور دارد که شماری از افراد از نام پولیس سوء استفاده می‌کنند و این مسئله سبب بی‌اعتمادی مردم و جامعه نسبت به پولیس افغانستان شده‌است.

خانم غنی گفت که متاسفانه بعضی از اشخاص از نام پولیس سوء استفاده نموده و حتا قانون را به دست خود می‌بینند که منجر به عدم اعتماد و باور مردم نسبت به پولیس می‌شود و این قابل قبول نیست.

وی افزود، من امیدوار هستم که نیروهای واقعی، دل‌سوز، وطن‌پرست و شجاع ما بتوانند مجرمین و مخالفین را به پنجۀ قانون بسپارند.

این در حالی است که چندی پیش رییس جمهور غنی وزارت داخله رابه عنوان قلب فساد در کشور یادآوری کرد.

سوء استفاده از نام پولیس قابل قبول نیست

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد