مصرف-شش-میلیارد-دالری-در-بخش-قوای-هوایی-افغانستان-در-چهار-سال-آینده

رئیس جمهورغنی در دیدار با نیروهای امینتی و دفاعی در شرق کشور، بیان کرده که در چهار سال آینده شش میلیارد دالر در بخش قوای هوایی افغانستان به مصرف می رسد.

به گزارش افغان نیوز: محمد اشرف غنی  رئیس جمهور کشور در راس یک هیات بلند رتبه دولتی بخاطر بررسی وضعیت عمومی امنیتی ولایات شرقی، به ولایت ننگرهار سفر کرد.

رئیس جمهور گفت که درچهار سال آینده، ۶ میلیارد دالر بالای نیروهای هوایی افغانستان به مصرف خواهد رسید. وی افزود که با اعلام استراتیژی جدید ایالات متحده امریکا، ماموریت حمایت قاطع افزایش یافته و از این بیشترافزایش خواهد یافت.

رئیس جمهور غنی از خانواده های نیروهای امنیتی و دفاعی کشور تشکری کرد که بخاطر دفاع و خدمت به وطن، فرزندان صادق و دلیر را تربیت  کرده اند.

رئیس جمهور خطاب به نیرو های امنیتی و دفاعی گفت: از برکت  تلاش  وقربانی های شما، به زودی کشور امن و باثبات گردیده و نیروهای دلیر امنیتی و دفاعی ما به آغوش خانواده های برخواهند گشت.

رئیس جمهور کشور قهرمانی نیروهای امنیتی و دفاعی کشور را در سرکوب داعش مورد ستایش قرار داد و از مردم و لایات شرقی بخاطر اینکه  شماری زیادی از فرزندان شان در  صفوف نیروهای امنیتی و دفاعی کشور در  عرصه های مختلف شب و روز مصروف خدمت هستند، تشکری کرد.

محمد اشرف غنی خطاب به نیرو های امنیتی  و دفاعی گفت که از برکت قهرمانی و کارنامه های شما، من با افتخار از شما نمایندگی کردم و بخاطر فداکاری شما، ایالات متحده امریکا استراتیژی جدید خویش را اعلام کرد که با تطبیق آن آرزوهای ۴۰ سالۀ مردم افغانستان برآورده خواهد شد.

رئیس جمهور با اشاره به تحرک نیروهای امنیتی و دفاعی  کشور گفت که آنان با هماهنگی و همکاری مشترک، آرزو های مردم ما را  برآورده خواهند ساخت. همینگونه وی از رهبری  سالم ارگان های امنیتی و دفاعی کشور و قول اردوی ۲۰۱ سیلاب، تشکری نمود.

رئیس جمهور غنی گفت که  بخاطر رسیدگی به خانواده های شهدا، بنیادهای را اساس خواهیم گذاشت که آنان هیچ گاهی فراموش نشوند و دولت برای آنان در جریان اعمار خانه، مکتب و دیگر تاسیسات، اولویت می دهد.

رئیس جمهور گفت که من هدایات لازم را بخاطر ایجاد تحرک بیشتر در صفوف نیروهای امنیتی و دفاعی  کشور، صادر کرده ام و همچنان شرایط مناسب  به عودت کننده گان فراهم گردیده و از غصب زمین جلوگیری خواهد شد. وی افزود که مهاجرین افغان یک بخشی از وجود ما هستند و زندگی در هر گوشۀ کشور حق قانونی آنها می باشد.

مصرف شش میلیارد دالری در بخش قوای هوایی افغانستان در چهار سال آینده

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد