شرکت‌ها-باید-به-تیم-شش‌-و-‌نیم-صبح-حساب-بدهند

معاون اول ریاست جمهوری می‌گوید: پس از این، تمام شرکت های دولتی و خصوصی که به تاسیسات عامه مانند سرک‌ها آسیب می‌رسانند، در برابر جلسات شش و نیم صبح حساب‌گو می‌باشند.

به گزارش افغان نیوز: امرالله صالح، معاون اول ریاست جمهوری امروز چهار‌شنبه(19، قوس) به سلسله نشست "شش‌نیم صبح" گفت: به اساس فیصله در کابینه شماره ۲۷ مورخ ۱۸ دسمبر ۲۰۲۰ جلسات شش و نیم در چوکات میثاق امنیتی مسوولیت و صلاحیت دارد که از دارایی های تصدی های فلج و نیمه فلج دولتی به‌صورت نامرئی  حفاظت نماید و زمین های این داشته‌های عظیم اقتصادی افغانستان را از نزد غاصبین برگرداند.

وی افزوده است که سر از امروز تمام شرکت های دولتی و غیر دولتی که بخاطر انجام برنامه ها به تاسیسات عامه مانند سرک ها آسیب میرسانند، در برابر میثاق امنیتی و جلسات شش و نیم حساب‌گو می‌باشند.

صالح تصریح نموده که برخی بخاطر انجام یک کار مانند تاسیس لوله ‌ای زیر زمینی در کابل، سرک‌ها و کوچه‌ها را ویران می‌نمایند و معلوم نیست که آن‌را دوباره باید کدام مرجع بسازد. بنابراین، انجام یک کار خوب نباید به قیمت ویرانی داشته‌های فزیکی و اقتصادی مردم یا دولت باشد.

معاون اول ریاست جمهوری می‌گوید: چند روز بعد، عکس‌ها و قیمت تخمینی تمام تاسیساتی را که بخاطر ساختن تاسیسات نو از بین برده و دوباره نساخته اند، نشر می‌نماییم.

به گفته وی؛ فهرست اجراات تمام نهاد‌های شامل در میثاق امنیتی با فیصدی موفقیت و ناکامی تا دو روز دیگر با ملت شریک می‌شود.

همچنان مردم می پرسند که کارهای قبلی چه مقدار انجام شده است. صالح می‌گوید که فیصدی رسیده گی به شکایات و اطلاعاتی که مردم در اختیار ما قرار داده بودند نیز با ملت شریک خواهد شد. زیرا چیزی بنام گریز و ایجاد تاریکی در قاموس میثاق امنیتی و جلسات شش ونیم وجود ندارد.

این درحالی است که هزینه‌هایی ناشی از فعالیت‌های طالبان و تخریب زیر ساخت‌ها و تاسیسات عامه از سوی این گروه در چند سال اخیر، به میلیون‌ها دالر می‌رسد.

شرکت‌ها باید به تیم شش‌ و ‌نیم صبح حساب بدهند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد