شماری-از-زندانیان-به‌خاطر-اتخاذ-تدابیر-احتیاطی-رها-می‌شوند

در اعلامیه ارگ ریاست جمهوری آمده است که به‌خاطر اتخاذ تدابیر احتیاطی جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، شماری از محبوسین و توقیف شده گان، رها می شوند.

به گزارش افغان نیوز: نشستی تحت ریاست محمد اشرف غنی، رئیس جمهوری اسلامی افغانستان به اشتراک معاونین ریاست جمهوری، مشاور امنیت ملی، قاضی القضات و رئیس ستره محکمه و لوی څارنوال به منظور تعقیب فیصلۀ روز گذشته جلسۀ کابینه بخاطر اتخاذ تدابیر احتیاطی جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در محلات سلب آزادی، دایر گردید.

در این نشست که در ارگ انجام شد و رئیس عمومی تنظیم امور زندان ها نیز حضور داشت، روی چگونگی رهایی آن عده محبوسین و توقیف شده گانی که دوسیه های مربوطۀ شان تعیین سرنوشت نگردیده، بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

نشست فیصله نمود که ادارۀ تنظیم امور زندان ها و مسئولین ارگان های عدلی و قضایی در مدت ۴۸ ساعت آینده، یک طرح مشخص را بخاطر رهایی محبوسین و توقیف شده گان متذکره ترتیب نمایند تا ما بتوانیم در مطابقت به هدایات صحی وزارت صحت عامه، تدابیر لازم را بخاطر جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در محلات سلب آزادی، اتخاذ نمائیم.

این درحالی است که شمار کلی مبتلایان به ویروس کرونا در افغانستان به ۴۰ افزایش یافته است. ده رویداد صبح دیروز ثبت شدند و ۳۴ رویداد پیش از این ثبت شده بودند.

شماری از زندانیان به‌خاطر اتخاذ تدابیر احتیاطی رها می‌شوند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد