صلح-در-افغانستان-هیچ-ربطی-به-اوضاع-کشمیر-ندارد

آمریکا درباره اظهارات اخیر رئیس کمیته‌ دفاعی سنا و نماینده‌ ویژه نخست وزیر پاکستان در امور کشمیر واکنش نشان داده می‌گوید که صلح در افغانستان ربطی به جنگ کشمیر ندارد.

به گزارش افغان خبر: قصرسفید میگوید که هند برای دفاع از خود به کشمیر حمله کرده اما در باره شرایط سنگین نظامی بین دو همسایه هشدار داده است.

پیتر لاووی مسئول جنوب آسیا در کاخ سفید گفته است که ایالات متحده میخواهد تا پایان سال جاری هند را عضو " گروه تامین کنندگان هسته‌ای" نماید.

مسئول جنوب آسیا در کاخ سفید میگوید که در باره حملات آینده تروریزم، هند را در جریان گذاشته اند، به گفته او دهلی را به احتیاط دعوت کرد.

این واکنش امریکا در قبال سخنان مشاهد حسین در حالی صورت میگیرد که نماینده ویژه نخست وزیر پاکستان در امور کشمیر گفته بود که کلید صلح افغانستان در کشمیر است، به گفته این مقام پاکستانی امریکا نمیتواند صلح را تقسیم نماید.

این در حالی است که مشاهد حسین چندی پیش در سیمناری که در ایالات متحده امریکا برگزار گردیده بود بیان داشت که زمانی در کابل صلح بر قرار میشود که در کشمیر صلح باشد.

هرچند این سخنان مشاهد حسین از سوی اعضای مجلس نمایندگان و مجلس سنای کشور دخالت واضح در امور افغانستان خوانده شد و جهل پاکستانی ها عنوان گردید.

صلح در افغانستان هیچ ربطی به اوضاع کشمیر ندارد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد