عبدالله-بر-شفافیت-روند-رسیدگی-به-شکایات-تاکید-داشت

رییس اجراییه حکومت وحدت ملی در دیدار با سفرا و دپلوما‌ت‌های کشورهای عضو اتحادیه‌ی اروپا تاکید داشت که از شفافیت روند انتخابات و دست‌يافتن به صلح‌پایدار پشتیبانی می‌کنیم.

به گزارش افغان نیوز: عبدالله عبدالله، رییس اجراییه حکومت وحدت ملی نا وقت روز گذشته با سفرا و دپلوما‌ت‌های کشورهای عضو اتحادیه‌ی اروپا در دفتر کارش در قصر سپیدار ملاقات کرد.

در این دیدار، آقای عبدالله در باره‌ی انتخابات ریاست جمهوری، روند رسیدگی به شکایت‌ها، تلاش‌ها برای صلح و اهمیت روابط و همکاری با اتحادیه اروپا صحبت کرد و دیدگاه‌های ریاست اجراییه را بیان نمود.

رییس اجراییه در صحبت‌های خود از همکاری‌های اتحادیه اروپا برای افغانستان، موضع‌گیری اتحادیه و کشورهای عضو در پیوند به شفافیت انتخابات و حمایت از تلاش‌های صلح تشکر و قدردانی کرد.

سفرا و نمایندگاه کشورهای عضو اتحادیه‌ی اروپا نیز با تاکید بر شفافیت روند انتخابات و حمایت از تلاش‌های صلح از ادامه‌ی همکاری‌های این اتحادیه برای افغانستان اطمینان دادند.

این درحالی است که زهره بیان شینواری، رییس کمیسیون رسیدگی به شکایات انتخاباتی افغانستان روز پنج شنبه( 26 دسامبر) طی یک کنفرانس خبری در کابل گفت که در جریان سه روز گذشته حدود 16500 شکایت ازسوی دسته های انتخاباتی به ثبت رسیده، اما این ارقام نهایی نیست و قابل تغییر می باشد.

عبدالله بر شفافیت روند رسیدگی به شکایات تاکید داشت

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد