عبدالله-به-منظور-اشتراک-در-مجمع-جهانی-وارد-سویس-شد

عبدالله عبدالله، رییس اجراییه حکومت وحدت ملی صبح امروز سه شنبه(۲، دلو) برای شرکت در مجمع جهانی اقتصاد وارد داووس سویس گردید.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه ریاست اجراییه آمده است که آقای عبدالله در افتتاح اجلاس مجمع اقتصادی جهان اشتراک و در چندین نشست در باره افغانستان، منطقه و جهان سخنرانی می‌کند. رییس اجراییه در نخستین روز کاری مجمع اقتصادی در نشست «صلح و آشتی در جهان چند قطبی» و «آخرین تحولات استراتیژیک در جنوب آسیا» صحبت می‌نماید. همچنان در جریان اقامت خود در داووس در چندین نشست و بحث‌های مجمع در مورد افغانستان، منطقه و جهان اشتراک می‌کند.

آقای عبدالله در مجمع اقتصادی جهان داووس با تعدادی از نخست وزیران، رووسای سازمان‌های بین‌المللی، نمایندگان عالی رتبه‌کشورها، سازمان‌های بین‌المللی و شخصیت‌های بین‌المللی دیدار می‌کند.

رییس اجراییه کشور در جریان اقامت خود همچنان با تعدادی از رسانه‌های بین‌المللی و ژورنالستان در باره آخرین تحولات افغانستان مصاحبه و صحبت می‌نماید.

اجلاس مجمع اقتصادی جهان امسال به اشتراک بیش از ۳۰۰۰ تن تاجر، سیاست‌مدار، نمایندگان حکومت‌ها، نهادهای بین‌المللی و جامعه مدنی به مدت پنج روز ادامه می‌یابد.

در این اجلاس قضایای مهم اقتصادی، سیاسی، تغییرات اقلیم در سطح جهان و چگونگی همکاری میان کشورها، سازمان‌های بین‌المللی و سازمان‌ها و نهادهای اقتصادی در عصر جهانی شدن به بحث گرفته می‌شود.

عبدالله به منظور اشتراک در مجمع جهانی وارد سویس شد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد