عبدالله-تقلب-را-از-سرزمین-پاک-افغانستان-گم-می‌کنم

رهبر تیم انتخاباتی "ثبات و همگرایی" تاکید داشت که می‌خواهد «نام بد تقلب از سرزمین پاک افغانستان» گم شود و به آرای پاک مردم در آینده احترام گذاشته شود.

به گزارش افغان نیوز: عبدالله عبدالله، رییس اجراییه حکومت وحدت ملی دیروز (شنبه، ۲۳ قوس) در جمعی از هوادارانش در ولایت بغلان گفت؛ تیم او می‌خواهد که «نام بد تقلب از سرزمین پاک افغانستان» گم شود و هر کسی در هر سطح و سویه‌ای که انتخاب می‌شود، با آرای پاک مردم انتخاب شود.

عبدالله از هوادارانش که در حدود یک ماه گذشته در هفت ولایت اعتراض کردند و به کمیسیون انتخابات اجازه‌ی بازشماری و تفتیش آرا را ندادند، تشکری کرد و خطاب به آن‌ها گفت که مبارزه‌ی برحق و قانونی‌شان بی‌تأثیر نبوده است.

رهبر تیم «ثبات و همگرایی» یک‌بار دیگر از هوادارانش خواست که به کمیسیون انتخابات اجازه دهند که آرای هفت ولایت باقی‌مانده را بازشماری و تفتیش کند.

آقای عبدالله علاوه کرد که رهبری تیم او با این اقدام خواستند به کمیسیون‌های انتخاباتی فُرصت بدهند که تصامیم‌شان را براساس قانون، لوایح و طرزالعمل‌های تصویب‌شده اتخاذ کنند.

عبدالله گفت که تیم او هیچ «اضافه‌خواهی» ندارد، اما در عین حال هیچ وقت و در هیچ شرایطی اجازه نمی‌دهد کاری صورت گیرد که موجب پایان مردم‌سالاری در کشور شود.

این درحالی است که روند بازشماری آرا در ۱۸ عقرب آغاز شده بود اما این روند در همان ابتدا با مخالفت شماری از تیم‌های انتخاباتی از جمله ثبات و همگرایی به همراه شد.

عبدالله: تقلب را از سرزمین پاک افغانستان گم می‌کنم

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد