عبدالله-مبارزه-علیه-دشمنان-افغانستان-ادامه-دارد

رییس اجراییه حکومت وحدت ملی در مراسم انتقال پیکر شهید مومن حسین‌خیل تاکید داشت که مبارزه علیه دشمنان افغانستان ادامه دارد و ملت و مردم ما هرگز تسلیم جهل و ظلمت نمی‌شوند.

به گزارش افغان نیوز: عبدالله عبدالله، رییس اجراییه کشور، روز (جمعه ۲۷ میزان ۱۳۹۷) با رهبری حکومت وحدت ملی جهت ادای احترام به شهید جنرال مومن حسین‌خیل رییس امنیت ملی قندهار که در حلمه تروریستی دیروز به شهادت رسید به شفاخانه امنیت ملی رفت.

وی در صحبت‌های خود در این مراسم گفت: جنرال مومن از فرزندان صدیق این کشور بود. در سال‌های متمادی که من وی را می‌شناختم در خدمت مردم و وطن قرارداشت. یک شخص مسلمان، صادق،‌ وطن‌دوست و متعهد بود. رییس اجراییه در بخش دیگر از صحبت‌های خود افزود: جنرال مومن در صف مردم قرارداشت. در صف حق و در صف نور قرارداشت و علیه جهل، ظلمت و تاریکی می‌جنگید.

آقای عبدالله با اتحاف دعا به روح جنرال عبدالرازق و دیگر شهدای حمله دهشت‌افگنانه قندهار گفت: دشمن، فرزندان اصیل و راستین این کشور را که در برابر جهل و ظلمت و برنامه‌های شوم دشمنان وطن تسلیم نمی‌شوند هدف قرار می‌دهد.

رییس اجراییه همچنان علاوه نمود: مبارزه علیه دشمنان افغانستان ادامه دارد و ملت و مردم ما هرگز تسلیم جهل و ظلمت نمی‌شوند و پیروزی در پایان از آن مردم ما است.

عبدالله: مبارزه علیه دشمنان افغانستان ادامه دارد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد