غنی-تمام-شرایط-تخنیکی-برای-انتخابات-فراهم-است

رییس جمهور غنی از طریق ویدیو کنفرانس با مسئولین دفاعی، امنیتی و محلی ۳۴ ولایت کشور صحبت نموده و اطمینان داد که تمام شرایط تخنیکی برای انتخابات فراهم شده است.

به گزارش افغان نیوز: محمد اشرف غنی، رییس جمهور کشور از طریق این ویدیو کنفرانس گفت که  اداره های ملکی و نظامی به حیث ممد کمیسیون انتخابات در همه بخش ها باید همکاری داشته باشند.

رئیس جمهور از آنان خواست تا در تشخیص خطرات و توطئه های دشمنان که می خواهند انتخابات را هدف قرار دهند، دقت نمایند و تمام امکانات و تدابیر را برای ایجاد فضای امن، کمپاین های انتخاباتی و رقابت مثبت برای کاندیدان، فراهم کنند.

آقای غنی به همه مسئولین ملکی و نظامی گفت که اولویت ما موفقیت پروسۀ انتخابات است. بنابراین هیچ فرد ملکی و نظامی حق مداخله در پروسۀ انتخابات را ندارد و در صورت تثبیت، مورد پیگرد قانونی قرار می گیرد.

وی در مورد انتخابات در ولایت غزنی، گفت که بحث ها در رابطه به انتخابات در ولایت متذکره جریان دارد و مردم غزنی از حق قانونی خود محروم نخواهند شد.

اشرف غنی همچنان به مسئولین ملکی گفت که تعبیه قوت ها از صلاحیت های قول اردوها، پولیس و امنیت ملی است و بخش های ملکی در این مورد مداخله نکنند.

رئیس جمهوری غنی در اخیر این ویدیو کنفرانس، از مسئولین محلی خواست که در قسمت جلب و جذب برای اردوی ملی، پولیس ملی و اردوی منطقوی با ارگان های امنیتی و دفاعی همکاری نمایند.

غنی: تمام شرایط تخنیکی برای انتخابات فراهم است

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد