معترضین؛-شرکت-داوودزی-از-پرداخت-بدهی-خود-امتناع-می‌کند

شماری از مسوولان شرکت‌های خصوصی با راه اندازی یک حرکت اعتراضی، شرکت داوودزی را متهم می کنند که از پرداخت بدهی های خود در جریان کمپاین تیم دولت ساز، امتناع می ورزد.

به گزارش افغان نیوز: مشتاق احمدی، مسوول یکی از شرکت های خصوصی امروز چهارشنبه( 17، ثور ) طی یک کنفرانس خبری در کابل گفت که شرکت داوودزی در جریان کمپاین تیم دولت ساز مسوول قرارداد ها بود اما تا هنوز پول این شرکت ها را نپرداخته است.

آقای احمدی افزود: شرکت داوودزی بیش از میلیون ها افغانی از این شرکت ها بدهکار است. اما با گذشت بیش ازشش ماه، تاکنون از پرداخت بدهی های خود سرپیچی نموده و حاضر به پاسخگویی نیست.

این اعتراض کننده‌گان با برپا کردن خیمه تحصن در مقابل دروازه دفتر مرکزی تیم دولت ساز، هشدار دادند که در صورت نپرداختن طلب مالی این شرکت ها و معاش کارمندان، اعتراض گستردۀ را به راه خواهند انداخت.

معترضان دلیل راه اندازی این گردهمایی را بی توجهی شرکت داودزی در برابر معاش کارمندان و شرکت های خصوصی و عدم پرداختن پول های قراردادی شان عنوان کرده و می‌گویند، بخاطری حق طلبی حاضر اند تا خیمه تحصن در مقابل دروازه خانه آقای داوودزی برپاکنند.

در همین حال، عبدالعزیز، یک تن از قصابان که اکمال گوشت را در دورۀ کمپاین انتخاباتی تیم دولت ساز به عهده داشته می‌گوید که روزانه حدود هزار کیلو گوشت را برای این تیم به مصرف رسانده اما تاکنون پولی دریافت نکرده است. به گفته وی، در صورتی که شرکت داوودزی پول اش را نپردازد، قصابی شان ورشکست خواهد شد.

آقای عبدالعزیز تاکید کرد که شرکت داوود زی حدود 23 لک افغانی از قصابی وی بدهکار است. بنابراین،  درصورت عدام پرداخت این مبلغ، به درب منزل آقای داووزی خیمه تحصن برپا خواهند کرد.

وی گفت: علاوه بر این، ده ها شرکت دیگر نیز که با تیم دولت ساز قرارداد کرده بودند، قرض های شان را پرداخت نکرده و زورگویی می کنند.

این درحالی است که دسته انتخاباتی "دولت ساز" به رهبری اشرف غنی با هزینه ۲۰۱ میلیون و ۱۶۰ هزار و ۵۱۳ افغانی، بیشترین مصرف را در جریان دو ماه مبارزات انتخاباتی اش داشته است.

معترضین؛ شرکت داوودزی از پرداخت بدهی خود امتناع می‌کند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد