منسوبین-امنیتی-از-معاش-پولیس-آپارتمان-ساختند

برخی از نمایندگان مردم در پارلمان می گویند که قومندانان و منسوبین بلندرتبه امنیتی از نان سربازان دزدی نموده و در خارج از کشور آپارتمان می سازند.

به گزارش افغان نیوز: محمد سرور عثمانی فراهی، نماینده مردم ولایت فراه در پارلمان گفت: قومندانان از معاش سربازان دزدی می کنند و برای شان در داخل و خارج از کشور آپارتمان می سازند.

وی گفت، اکنون ۱۰ ولسوالی فراه تحت محاصره مخالفان قرار دارد و اگر حکومت وحدت ملی و ارگان های امنیتی به وعده های شان عمل نکنند و تدابیر جدی امنیتی را اتخاذ نکنند، این ولایت تجربه بدتر از گذشته را سپری خواهد کرد.

شکیبا هاشمی نماینده مردم ولایت قندهار نیز از نا امنی های جاری و تلفات افراد ملکی و نظامی در سراسر کشور شاکی بوده می گوید: با تطبیق استراتژی آمریکا در آسیایی میانه، افغانستان در کنار شان می سوزد.

وی افزود؛ جنگ و نا امنی های جاری درکشور، مردم را نسبت به کارکردهای حکومت و جامعه جهانی بی باور ساخته است، زیرا حکومت هیچگونه تدابیر و استراتژی خاصی برای جلوگیری از حملات مخالفان مسلح ندارد  و همیشه پس از حملات و تلفات دست بکار می شوند.

همچنان، عبدالستار درزابی گفت: حکومت در مورد لغو پیمان استراتژیک با امریکا باید بدیل داشته باشد و تصامیم در سطح ملی گرفته شود. وی گفت،  کسانی که از عملکرد تروریستان حمایت مینمایند، در نا امن ساختن کشور شریک اند.

الله گل مجاهد، نماینده مردم درپارلمان، گفت: میان حکومت و کابینه شان هیچگونه هماهنگی وجود ندارد، زیرا وزرای دفاع، داخله و ریاست عمومی امنیت ملی همیشه به رئیس جمهور غنی مشوره های نادرست می دهند.

وی می گوید که اگر حکومت توانایی مبارزه در برابر مخالفان مسلح را ندارد، ولایت های نا امن را به مجاهدین واگذار نماید.

 این درحالی است که اکثر ولایت های کشور تحت شدیدترین تهدیدات امنیتی مخالفان قرار دارند و اگر وضعیت کنونی ادامه یابد، مخالفان مسلح بسیاری از ولایات افغانستان را تصرف خواهند کرد.

منسوبین امنیتی از معاش پولیس آپارتمان ساختند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد