نامزد-وزیران-هفتۀ-آینده-به-ولسی-جرگه-معرفی-می-شوند

رئیس جمهور در دیدار با رؤسا و اعضای کمیسیون های ولسی جرگه وعده سپرد که نامزد وزیران هفتۀ آینده به مجلس معرفی می شوند.

به گزارش افغان نیوز: محمد اشرف غنی، رئیس جمهور کشور، عصر دیروز با رؤسا و اعضای کمیسیون های تفتیش مرکزی و نظارت بر اجرای قانون، امور تقنینی و امور زنان، جامعۀ مدنی و حقوق بشر ولسی جرگه، دیدار کرد.

گل پادشاه مجیدی، وزیر دولت در امور پارلمانی بر هماهنگی و تحکیم روابط میان قوۀ ثلاثه تاکید ورزید و در رابطه به کارکردهای کمیسیون های متذکره، معلومات ارائه نمود.

در همین حال، رئیس جمهور غنی بر تعامل میان قوۀ ثلاثه تاکید ورزید و گفت که حکومت در قسمت نظارت و تقنین با شما همکار است. وی افزود که قانونگذاری یک امر مهم است و باید از خلاء قانونی و تضاد در قوانین، جلوگیری صورت گیرد.

آقای غنی تاکید کرد که نامزد وزیران هفتۀ آینده به ولسی جرگه معرفی می شوند و گفت که حکومت توان انجام کارهای بزرگ را دارد و شما شاهد برگزاری انتخابات و مدیریت کرونا بودید.

صدیق صدیقی، سخنگوی ارگ ریاست جمهوری نیز روز دو شنبه(21، میزان) طی یک نشست خبری در کابل گفت که نامزد وزیران هفته آینده برای گرفتن رای اعتماد به ولسی جرگه معرفی می شوند.

وی افزود که توقع می‌رود نمایندگان مردم در مجلس با در نظرداشت منافع ملی و وضعیت موجود در کشور به اعضای کابینه جدید حکومت رای اعتماد بدهند.

این درحالی است که ارگ ریاست جمهوری پیش از این، تمامی نامزد وزیران و اعضای کابینه جدید حکومت را معرفی کرده است. در همین حال، میر رحمان رحمانی، رییس ولسی جرگه تصریح نموده که نامزد وزیران باید هرچه زود تر برای گرفتن رای اعتماد معرفی شده و به مشکل سرپرستی در حکومت پایان داده شود.

نامزد وزیران هفتۀ آینده به ولسی جرگه معرفی می شوند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد