هواداران-قوماندان-شمشیر-به-جاده-ها-ریختند

شماری از شهروندان کابل پس از دستگیری علی‌پور معروف به قوماندان شمشیر توسط نیروهای امنیتی، دست به اعتراض زده و به جاده ها ریختند.

به گزارش افغان نیوز: گزارش ها می رساند که علی‌پور معروف به قوماندان شمشیر، امروز یک شنبه(4، قوس) در منطقه قلعه قاضی، نواحی حوزه سیزدهم امنیتی واقع در غرب کابل از سوی نیروهای امنیتی بازداشت شده است. اما تا هنوز هیچ مقام امنیتی شهر کابل دستگیری فرمانده علی پور را تائید نکرده است.

مردم شهر کابل در حمایت از فرمانده علیپور مشهور به «قوماندان شمشیر» و در اعتراض به بازداشت وی، دست به مظاهره و تجمع زده اند و اکنون به سرکها ریخته و سرک های دشت برچی را مسدود کرده اند.

این مظاهره کننده گان می گویند؛ علی‌پور مردیست‌ که از عزت، ناموس، حریم، جان ، مال و جغرافیای مردم در مقابل تروریستان دفاع نمود و تا آخرین نفس مردانه ‌وار ایستادگی کرد، امروز روزیست که ما باید با تمام قوت حامی علیپور «قوماندان شمشیر» باشیم و و نگذاریم که سر نوشت قیصاری بر قوماندان علیپور تکرار شود.

قوماندان علی‌پور یک فرمانده نظامی خیزش‌های مردمی است که در مناطق مرکزی کشور به دلیل آن‌چه «دفاع از حقوق هزاره‌ها» عنوان می‌شود شهرت یافته است.

هواداران قوماندان شمشیر به جاده ها ریختند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد