واحد-های-اداری-مناطق-مرکزی-کشوردر-مشوره-با-مردم-تعدیل-میشود

معاون رئیس جمهور بیان کرده که تعدیل واحد های اداری مناطق مرکزی از نیاز های اساسی مردم است و در این مورد با باشندگان این مناطق مشوره میشود.

به گزارش افغان نیوز: شماری از بزرگان، جوانان و دانشجویان ولایت میدان ورک  روز دوشنبه در دیدار با  سرور دانش معاون رییس جمهور، خواست ها و مطالبات شانرا در میان گذاشتند.

دیدارکنندگان کمبود مکاتب، عدم توجه ارگانهای مسؤل به اعمار و باز سازی راه های مواصلاتی، کمبود مراکز صحی و بهداشتی و نبود انرژی برق دراین ولسوالی را از مشکلات جدی باشندگان منطقه عنوان کرده و خواهان رسیدگی به این مشکلات و نیازمندی های مردم شدند.

آنان، همچنین از برنامه حکومت وحدت ملی در راستای تعدیل و ایجاد واحد های اداری جدید درمناطق مختلف ولایات مرکزی کشور استقبال کرده و تصریح کردند که باشندگان مرکز بهسود خواهان تقسیم ولسوالی حصه دوم بهسود به دو ولسوالی جداگانه هستند.

بزرگان ولسوالی حصه دوم بهسود ولایت میدان وردک از هئیت رهبری حکومت وحدت ملی خواستند با درنظر داشت میزان نفوس، وسعت جفرافیایی و دسترسی آسانتر مردم به خدمات مورد نیاز، درصورت تعدیل واحد اداری موجود، مرکز واحد اداری جدید در منطقۀ موسم به کمرک تعیین گردد.

سپس سرورد دانش معاون رییس جمهور ضمن استقبال از خواست باشندگان ولسوالی مرکز بهسود به آنان وعده سپرد که مطابق به خواست و هماهنگی مردم محل، دراین زمینه اقدام خواهد شد.

استاد دانش ایجاد و تعدیل واحد های اداری را از نیاز های جدی مردم مناطق مرکزی خوانده و تصریح کرد که تلاش می کند تعدیل واحد های اداری را با توجه به میزان جمعیت مناطق مربوطه و وسعت جفرافیای آن، به شکل عادلانه ومطابق نیاز باشندگان مناطق مرکزی ایجاد گردد.

وی همچنین تأکید کرد که در خصوص چگونگی ایجاد و تعدیل واحد های اداری جدید، با مردم مشوره خواهد شد.

واحد های اداری مناطق مرکزی کشوردر مشوره با مردم تعدیل میشود

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد