وزارت-داخله-طالبان-را-دشمنان-شکست-خورده-خواند

وزارت داخله حمله تروریستی طالبان در ولایت غزنی را به شدت محکوم کرده و طراحان این حمله را دشمنان شکست خورده می داند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه وزارت داخله آمده است که تروریست طالب حوالی ساعت 8:30 صبح دیروز، با استفاده از یک موتر بمب گذاری شده نوع مازدا، درمربوطات حوزه سوم امنیتی شهرغزنی، منفجر ساخت که درنتیجه آن به شمول دو سرباز امنیت ملی، چهار تن از هموطنان ما شهید و به شمول پنج کارمند امنیت ملی 139 تن دیگر از هموطنان ما که در آن دانش آموزان مکتب و کودکان نیز شامل هستند، زخم برداشتند.

در اعلامیه آمده است که زخمیان این رویداد، به اسرع وقت، توسط نیروهای پولیس و اردوی ملی به نزدیکترین شفاخانه انتقال شده اند.

وزارت امورداخله، رویداد تروریستی دیروز که باعث شهادت و زخمی شدن شماری از هموطنان ملکی بشمول کودکان مکتب درولایت غزنی گردید، به شدت محکوم کرده و طراحان این حمله را دشمنان شکست خورده می داند که به خاطر پنهان کاری و کتمان شکست‌های شان درمیدان های نبرد، افراد ملکی را هدف قرار می دهند.

وزارت امورداخله از شهادت و زخمی شدن هموطنان به ویژه کودکان و متعلمین مکاتب در این حادثه تروریستی به شدت متاثر گردیده و مراتب همدردی و تسلیت عمیق خویش را برای خانواده‌های شهدا ابراز می کند و از بارگاه خداوند منان برای آنان صبر و شکیبایی و برای زخمی شده گان، سلامتی کامل تمنا می دارد.

این درحالی است که ذبیح الله مجاهد، سخنگوی گروه طالبان ضمن به عهده گرفتن مسوولیت این انفجار، مدعی شد که در این رویداد نیروهای امنیتی و استخباراتی هدف قرار گرفته اند.

وزارت داخله طالبان را دشمنان شکست خورده خواند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد