وزیر-صحت-عامه-افغانستان-از-سمت‌اش-کنار-رفت

فیروزالدین فیروز، وزیر صحت عامه افغانستان اعلام نموده که مأموریت او پس از پنج سال خدمت در این نهاد، پایان یافته است.

به گزارش افغان نیوز: فیروزالدین فیروز، وزیر صحت عامه کشور در صفحه رسمی فسبوکش نوشت که مأموریت او در این وزارت به‌صورت رسمی پایان یافته است.

آقای فیروز که بیش از پنج‌ سال متصدی این وزارت خانه بود، دیروز یک‌شنبه، یازدهم جوزا، به صورت رسمی پایان مأموریتش را در این  وزارت اعلام کرد.

وزیر صحت عامه گفته است: «جای مسرت است که بعد از بیش از پنج سال خدمت به حیث مسوول وزارت صحت عامه و خادم مردم، ماموریتم را رسماً در این وزارت به پایان رساندم.»

اداره امور ریاست جمهوری اعلام کرده است که محمدجواد عثمانی، به عنوان نامزدوزیر و سرپرست وزارت صحت عامه از سوی محمداشرف غنی، رییس جمهور، تعیین شده است.

آقای فیروز در شرایطی مأموریتش در وزارت صحت عامه پایان یافته است که افغانستان روزهای سختی را در مبارزه با ویروس کرونا سپری می‌کند.

از پنجم حوت که نخستین مورد ابتلا به ویروس کرونا در کشور ثبت شد، فیروزالدین فیروز در محراق توجه مردم و رسانه‌ها بود. وی یک‌بار به ویروس کرونا نیز مبتلا شد، اما پس از مدتی اعلام کرد که ویروس کرونا را شکست داده است.

فیروزالدین فیروز، وزیر پیشین صحت عامه که از سال ۱۳۹۳ خورشیدی این سمت را به عهده داشت، در هفتمین همایش جهانی دولت‌ها در شهر دوبی، جایزه "بهترین وزیر جهان" را به دست آورد.

وزیر صحت عامه افغانستان از سمت‌اش کنار رفت

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد