پادشاه-بلجیم،-ابتکار-آتش‌بس-را-به-غنی-تبریک-گفت

اعلیحضرت فلیپ، پادشاه بلجیم ابتکار آتش‌بس را به رئیس‌جمهورغنی تبریک گفت و از روند مذاکرات صلح بین‌الافغانی نیز حمایت خویش را اعلام کرد.

به گزارش افغان نیوز: محمداشرف غنی، رییس‌جمهور افغانستان شام دیروز با اعلیحضرت فلیپ، پادشاه بلجیم در قصر شاهی آن کشور دیدار کرد.

در این دیدار دو جانب پیرامون اهمیت و گسترش روابط و همکاری‌ها میان افغانستان و بلجیم و چگونگی پیشرفت کار کنفرانس بروکسل برای افغانستان، بحث و تبادل نظر کردند.

پادشاه بلجیم، ابتکار آتش‌بس را به رئیس‌جمهورغنی تبریک گفت و از روند مذاکرات صلح بین‌الافغانی نیز حمایت خویش را اعلام کرد. وی اضافه‌نمود که کشورش به عنوان دوست استراتیژیک، درکنار دولت و مردم افغانستان باقی خواهد ماند.

رئیس‌جمهور غنی دراین دیدار از حمایت پادشاه بلجیم تشکرکرده و نیز به‌خاطر برگزاری و میزبانی کنفرانس بروکسل برای افغانستان، از موصوف قدردانی نمود. وی افزود که افغانستان به شمول بلجیم، با همه کشورهای منطقه و جهان خواستار روابط نیک و دوستانه می‌باشد.

این درحالی است که اجلاس سران ناتو و کشورهای همکار این سازمان به تاریخ ۱۱ و ۱۲ جولای ۲۰۱۸ در مقر این سازمان در بروکسل پایتخت بلژیک دایر می‌گردد.

پادشاه بلجیم، ابتکار آتش‌بس را به غنی تبریک گفت

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد