پاکستان-تلاش-دارد-تا-در-انتخابات-افغانستان-مداخله-کند

والی فراه دولت پاکستان را عامل بی ثباتی افغانستان خواند و افزود، این کشور قصد دارد تا در انتخابات پارلمانی و شوراهای ولسوالی آینده مداخله کند.

به گزارش افغان نیوز: عبدالبصیر سالنگی، والی فراه، روز شنبه(1 ثور) طی نشسی در فراه گفت که مردم در انتخابات آینده به گونه گسترده اشتراک کنند، از تبلیغات پاکستانی‌ها پیروی نکنند و فریب این کشور را نخورند.

سالنگی در ادامه دولت پاکستانی را عامل بی ثباتی افغانستان خواند و افزود، این کشور قصد دارد تا در انتخابات پارلمانی و شوراهای ولسوالی آینده مداخله کند.

وی همچنان از باشندگان فراه خواست، تا با شرکت گسترده در انتخابات پارلمانی و شوراهای ولسوالی‌، به دخالت‌های پاکستان نه بگویند.

آقای سالنگی یک‌بار دیگر جنگ در کشور را تحمیلی خواند و گفت، تنها گزینه برای بیرون رفت از این وضعیت، شرکت گسترده مردم در انتخابات آینده است.

وی در ادامه اطمینان داد که در انتخابات آینده به هیچ فرد، یا گروهی حق مداخله داده نخواهد شد و آن در زمان معین‌اش برگزار میشود.

این درحالی است که نگرانی‌های مبنی بر حضور گسترده طالبان در بخش‌های از ولایت فراه وجود دارد. هم اکنون ناامنی از مشکلات جدی فراراه انتخابات عنوان می‌شود.

پاکستان تلاش دارد تا در انتخابات افغانستان مداخله کند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد