پکتیکا-به-ولایت-درجه-دوم-ارتقا-می-یابد

رئیس جمهور غنی در دیدار با اعضای شورای ولایت پکتیکا وعده سپرد که به منظور ارائه خدمات بهتر به مردم، این ولایت از درجه سوم به درجه دوم ارتقا خواهد یافت.

به گزارش افغان نیوز: محمد اشرف غنی، رییس جمهوری کشور، امروز شنبه(12، عقرب) در این دیدار گفت که ترتیبات تامین امنیت ولایت پکتیکا به ویژه ولسوالی های که در مسیر خط فرضی دیورند قرار دارند، گرفته شده است و به امنیت ملی هدایت داده ام که در راستای تامین امنیت راه ها اقدامات عاجل نماید.

اشرف غنی افزود که از نگاه امنیتی، ولایات پکتیکا، پکتیا وغزنی با همدیگر مرتبط اند و برای تامین امنیت این مناطق به سطح بزرگ بحث صورت می گیرد.

وی گفت که ساختار قومی پکتیکا و وحدت و هماهنگی آن مستحکم است و ما باید بالای یک طرح کار کنیم تا موثریت در بخش امنیت ایجاد گردد.

آقای غنی گفت که سلسلۀ اعمار شش هزار مکتب آغاز شده است که با تطبیق آن مشکلات پکتیکا نیز از ناحیه کمبود مکاتب حل خواهد شد و یک پوهنځی دیگر در مؤسسه تحصیلات عالی پکتیکا اضافه می گردد.

رئیس جمهور در این دیدار وعده سپرد که به منظور ارائه خدمات بهتر به مردم، ولایت پکتیکا از درجه سوم به درجه دوم ارتقا خواهد یافت. وی از اعضای شورای ولایتی خواست که از طریق یک کمپاین ملی، مردم را بخاطر گرفتن تذکره تشویق نمایند تا نفوس این ولایت دقیق گردد.

پکتیکا به ولایت درجه دوم ارتقا می یابد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد