گفتگوی-نماینده-ویژه-آلمان-با-ملا-برادر-در-مورد-صلح

سخنگوی دفتر گروه طالبان در قطر در تویتی گفته است که مارک پونزل، نماینده ویژه آلمان در امور افغانستان با ملا برادر دیدار و گفتگو کرده است.

به گزارش افغان نیوز: سهیل شاهین، سخنگوی دفتر طالبان در قطر در تویترش نگاشته که مارک پوتزل، نماینده ویژه آلمان در امور افغانستان با ملابرادر و اعضای دفتر قطر در دوحه دیدار و در مورد صلح گفتگو کرده است.

شاهین نگاشته است که دو طرف روی روند جاری صلح افغانستان، کاهش خشونت‌ها، رهایی زندانیان و آغاز مذاکرات بین‌الافغانی گفتگو کرده اند. به گفته شاهین هیأت طالبان به نماینده ویژه آلمان برای افغانستان گفته است که این گروه به توافقنامه صلح با امریکا پابند است و باید طرف‌‎های دیگر نیز به تعهدشان عمل کنند.

مارک پوتزل،  نماینده ویژه آلمان برای افغانستان نیز گفته که کشورش برای هرگونه همکاری در روند صلح افغانستان متعهد است و دو طرف درگیر جنگ باید با کاهش خشونت‌ها برای صلح زمینه سازی کنند.

این درحالی است که دولت افغانستان گروه طالبان را متهم به افزایش خشونت‌ها کرده و گفته است این گروه هیچ گونه تمایل به صلح ندارد. رییس جمهوری غنی هم گفته است که ادامه خشونت‌ها از سوی گروه طالبان صلح افغانستان را با چالش جدی مواجه می‌سازد.

گفتگوی نماینده ویژه آلمان با ملا برادر در مورد صلح

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد