افشاگری‌-در-فیس‌بوک-به-یک-ضعف-بزرگ-تبدیل-شده-است

معاون اول ریاست جمهوری می‌گوید که متاسفانه استفاده از فیس‌بوک در مسایل جنگ و امنیت به یکی از ضعف‌های بزرگ حکومت تبدیل گردیده است.

به گزارش افغان نیوز؛ امرالله صالح، معاون اول ریاست جمهوری، امروز یک‌شنبه(۱۰، اسد) در صفحه فیس‌بوک‌اش نوشته است که محرمیت  و امنیت عملیاتی یکی از اساسات جنگ است. 

وی با تاسف می‌گوید که استفاده از  فیس‌بوک در مسایل جنگ و امنیت به یکی از ضعف‌های بزرگ جمهوری اسلامی افغانستان تبدیل گردیده است.  

آقای صالح می‌افزاید که دسترسی شخصیت‌ها به شبکه‌های اجتماعی، محرمیت و امنیت عملیات‌ها را  به شدت تحت شعاع قرار داده و بهایی این بی‌پروایی و خودسری را جوانان شجاع و با ایمان ما در جبهه متقبل می‌شوند.  

معاون اول ریاست جمهوری تصریح می‌کند که این‌گونه ظاهر گرایی و شهرت سازی از معنویت و صلابت فعالیت‌ها می‌کاهد؛ زیرا فعالیت بی‌ریا مانند آلماس نیاز به بازاریابی ندارد. 

صالح ابراز امیدواری کرده که شخصیت‌های با تجربه و نو کار به محرمیت و امنیت عملیاتی ارج قایل بگذارند و متوجه باشند که هر حرف شان مخاطب‌های دوست و دشمن دارد.

این درحالی است که فیسبوک، اینستاگرام و توییتر در افغانستان به طور چشمگیری در بین مردم جای باز کرده و به سرعت در حال تبدیل شدن به یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین مجاری مجازی بر تحولات واقعی این کشور در حال گذار از جنگ است.

افشاگری‌ در فیس‌بوک به یک ضعف بزرگ تبدیل شده است

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد