امریکا-از-نفاق-مسلمانان-سوء-استفاده-می‌کند

مجمع ملی جوانان افغانستان می‌گوید: کشورهای اسلامی بین خود اتحاد ندارند و تمام قدرت خود را در مقابل هم دیگر به خرج می‌رسانند و این درحالیست که امریکا و اسرائل از این فرصت استفاده کرده و حتی به مقدسات اسلام نیز تجاوز می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری افغان نیوز: شماری از علماء مجمع ملی جوانان افغانستان امروز (دو شنبه 20 قوس) در یک برنامه خبری در کابل گفتند: بیت المقدس خط سرخ مسلمانان است و اگر کدام کشور یا گروهی بخواهند به این مکان مقدس تجاوز کند مسلمانان در مقابل انها ایستادگی می‌کنند و به کس اجازه توهین و تجاوز را نمی‌دهند.

مولوی روح الله رحیمی یک تن از عالمان دین گفت: جوانان افغانستان آماده اند که در راه دفاع از قدس و قبله اول مسلمانان به فلسطین رفته و علیه اسرائل و امریکا جهاد کنند.

آقای رحیمی گفت: امریکا باید بدانند که بی‌احترامی و تصرف مقدسات اسلام برای مسلمانان غیر قابل قبول است و اگر دونالد ترامپ رئیس جمهور امریکا از تصمیم خود مبنی بر اینکه بیت المقدس پایتخت اسرائل است و امریکا نیز سفارت خود را در انجا انتقال می‌دهد منصرف نشود، تمام مسلمانان در مقابل امریکا ایستاد میشوند.

این عالم دین گفت: باید کشورهای اسلامی روابط تجاری و سیاسی خود را با امریکا که دشمن بزرگ اسلام است قطع کنند، اما در این میان کشورهای هستند که با این تصمیم شوم امریکا سکوت کرده اند.

کشاف معاون مجمع ملی جوانان افغانستان گفت: مسلمانان در بین خود اتفاق نظر ندارند و همین بی اتفاقی سبب شده است که ترامپ دست به چنین اقدام بزند. او افزود: امروز امریکا و اسرائل میخواهد بیت المقدس را تصرف کند فردا مدینه و مکه است چرا که در این دو شهر نیز قوم یهود زندگی می‌کردند.

از سوی دیگر سنت الله رحیمی یکی دیگر از عالمان دین گفت: امریکا از نفاق جامعه اسلامی استفاده کرده و به هدف خود می‌رسد اما جامعه اسلامی با اینکه قبله اول مسلمانان توسط امریکا و اسرائل در حال تصرف شدن است، ساکت اند و در دشمن بین خود مصروف هستند.

این عالم دین بیان داشت: امروز مسلمانان هم دیگر را به قتل می‌رسانند و به هم دیگر توهین می‌کنند و هم دیگر را کفر خطاب می‌کنند اما همه طرف ها مسلمان اند و کمله تیبه را به می‌خوانند.

این عالم دین تاکید کرد: خشونت در اسلام جای ندارد و تمام گروه‌های تروریستی که در ممالک اسلامی فعالیت دارند از جانب امریکا و اسرائل حمایت مالی و سیاسی میشوند تا در جامعه اسلامی خشونت و پرخاشگری را ترویج کنند.

امریکا از نفاق مسلمانان سوء استفاده می‌کند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد