حکومت-افغانستان-از-موقف-مردم-خویش-حمایت-می-کند

رییس جمهور غنی گفته است که به شمول افغانستان قلب های تمام مسلمانان اندوه‌گین اند و حکومت افغانستان از موقف مردم خویش حمایت خواهد کرد.

به گزارش افغان نیوز: محمد اشرف غنی، رئیس جمهوری افغانستان شام روز گذشته در دیدار  با شماری از علمای افغانستان در ارگ اظهار داشت که به شمول افغانستان قلب های تمام مسلمانان اندوه‌گین اند و ما این نگرانی آنان را در اعلامیه خود به گونۀ واضح بیان کرده ایم.

وی افزود که مسجد الاقصی، قدس شریف و فلسطین هر سه برای مسلمانان ارزش خاص دارند که قبلاً این موضوع را به شمول ایالات متحدۀ امریکا با سایر کشورهای جهان نیز واضح ساخته ایم.

رئیس جمهور گفت که جهان اسلام در تلاش است تا اجماع شان در این خصوص قوت بیشتر یابد، زیرا این موضوع تنها به اعلامیه خلاصه نمی گردد و حکومت افغانستان از موقف مردم خویش در تمام مجالس بین المللی نمایندگی و حمایت خواهد کرد.

وی با تاکید گفت که حقوق و تقاضای برحق فلسطینیان باید تامین شود.

رئیس جمهور غنی از علمای کشور بخاطر انسجام بهتر تظاهرات روز گذشته و مدیریت و جهت دادن احساسات علما، تشکر کرده، گفت که در گذشته از احساسات پاک مردم ما، استفادۀ نادرست صورت می گرفت، مگر شما این تظاهرات را به گونه درست مدیریت و منسجم نمودید و در آینده نیز خواهان این چنین مدیریت و انسجام بهترتان هستیم.

حکومت افغانستان از موقف مردم خویش حمایت می کند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد