با-نابودی-هر-طالب،-رستگارتر-می‌شویم

معاون اول ریاست جمهوری، رییس مدرسه حقانیه را «ابلیسیه و شیطانیه اکوره ختک» خوانده و افزوده است که اکنون معضله کلان ما جرایم ترور و طالبانی است؛ زیرا با نابودی هر طالب رستگارتر می‌شویم.

به گزارش افغان نیوز: امرالله صالح، معاون اول ریاست جمهوری، امروز شنبه(17، عقرب) در صفحه رسمی فسبوک اش نوشته است که فهرست  جنایت و جرم  طالبان و همکارانش با ترور یما سیاوش جوان پر نشاط – چهره توانا و آشنا برای همه ای ما بازهم درازتر شد. 

وی افزوده است؛ کسیکه اشرف خان کارمند امنیت ملی را در ساحه بگرامی ترور کرده بود گرفتار گردید. اسمش نورالله است و او یکی از اعضای هسته ترور شهری مربوط طالبان است که پس از امضای توافق دوحه وظیفه گرفته بود تا اهداف نرم را نشانه بگیرد وگویا کابل را آماده تسلیم شدن به طالب سازد. بخش زیاد این هسته کلان تثبت – نابود و مهار شده اند اما کاملا از بین نرفته اند.

آقای صالح تصریح نموده که توافق ناسنجش در دوحه برای طالب روحیه کاذب ایجاد کرده و ما این روحیه را در سراسر افغانستان به خاک مبدل می سازیم. طالبان مانند ملخ در قندهار تهاجم کردند و مانند ملخ بی هویت و بی نشان نابود گردیدند.

او افزوده است که شما حتمن سخنرانی رییس مدرسه حقانیه ( در اصل ابلیسیه و شیطانیه اکوره ختک)  را دیدید و شنیدید. بخاطر خنثا سازی این دسیسه شیطانی و بزرگ نیاز است متحدانه و در یک صف قرار داشته باشیم.

صالح می‌گوید: عکس های سرهسته های ترور و طالب که بیشتر در کابل فعالیت دارند در شهر و دروازه های وردوی شهر نصب گردیده اند. از مردم می طلبیم که همکاری نمایند.

معاون نخست ریاست جمهوری مدعی است که در بخش مهار جرایم جنایی پیشرفت قابل ملاحظه و قابل سنجش وجود دارد. اکنون معضله کلان ما جرایم ترور و طالبانی است که تمرکز بیشتر رویش نموده ایم. هکاری کنید زیرا با نابودی هر طالب رستگارتر میشویم.

این درحالی است که مولانا حامدالحق، فرزند مولانا سمیع‌الحق، پدر معنوی گروه طالبان در پاکستان در یک کلیپ ودیوئی گفته است که دولت افغانستان باید به گروه طالبان تسلیم شود و جنگ‌افزارهای خود را به زمین بگذارد.

وی می گوید: «ما از حکومت افغانستان میخواهیم، چرا به آتش دشمنی هیزم می اندازید و قوم تان را تباه می‌کنید، شما باید به طالبان تسلیم شوید و جنگ افزارهای تان را زمین بگذارید، طالبان شما را به آغوش خواهد گرفت. طالبان جنگ را برده اند و حق آنان است که آنها شریعت اسلامی را در افغانستان تأمین کنند.»

رئیس مدارس حقانی علاوه می‌کند که دولت افغانستان به دستور هند با گروه طالبان می‌جنگد و دهلی نو خواهان دوام جنگ با طالبان است، از همین رو این گروه تا برپایی حکومت اسلامی در کابل به جنگ دوام خواهند داد.

در همین حال طارق آرین، سخنگوی وزارت امور داخله در واکنش به گفته‌های مولانا حامدالحق، مسئول مدارس حقانی پاکستان، در حساب توییتر خود او را قاتل افغان‌ها خوانده و نوشته است: "‏برای حامدالحق بگویید که این آرمان را مانند پدرش به گور ببرد."

با نابودی هر طالب، رستگارتر می‌شویم

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد