صلح-با-سیاست-های-شخص-احزاب-تحقق-نمی‌یابد

شماری از فعالان مدنی مدعی اند که به حاشیه کشاندن دولت و مردم افغانستان نشان دهنده آوردن صلح نه بلکه تطبیق سیاست های شخصی سران احزاب سیاسی می باشد.

به گزارش افغان نیوز: شماری از فعالان مدنی امروز یکشنبه( ۲۱ دلو) طی کنفرانس مطبوعاتی به رسانه ها گفتند که نشست های صلح را بدون هماهنگی وهمرایی دولت و مردم افغانستان ناممکن و بی ثمر می باشد.

محمد موسی پکتی، منشی سازمان جوانان افغانستان با بیان این مطلب تصریح می کند که سران احزابی که خود را نمایندگان مردم خطاب می کنند، هیچ گونه صلاحیت و نمایندگی از مردم افغانستان را ندارند.

آقای پکتی علاوه کرد که اعضای هیات کنفرانس که از افغانستان در نشست مسکو شرکت کرده بودند کسانی اند که در زمان حاکمیت شان طالبان را دشمن خطاب نموده و هیج تلاشی برای آوردن صلح در کشور نکرده اند.

وی همچنان خطاب به نمایندگی این سازمان اظهار داشت که نشست مسکو نیز همانند سایر نشست های دوجه، ابوذبی و ریاض به صلح نمی انجامد و بی نتیجه خواهد بود.

سازمان جوانان افغانستان طی اعلامه ای خاطر نشان نمود که آزموده را آزمودن خطاست و اشخاص که در کنفرانس های بزرگ صلح اشتراک کردند بدون هیچ دستاوردی به کشور بر گشته اند.

این درحالی است که اشتراک کنندگان نشست مسکو از نتیجه بخش بودن این گفتگو ابراز خرسندی نموده و صلح را یک پدیده آرمانی تحقق یافته برای مردم افغانستان می پندارند.

صلح با سیاست های شخص احزاب تحقق نمی‌یابد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد