عمران-خان-رسانه-ها-از-سخنانم-تعبیر-غلط-کردند

نخست وزیر پاکستان پس از واکنش های تند مقامات افغانستان تاکید داشت که رسانه ها از سخنانم در رابطه به تشکیل حکومت موقت تعبیر غلط تعبیر کرده اند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیهٔ که از سوی وزارت خارجه پاکستان به نشر رسیده آمده است که رسانه ها از اظهارات عمران خان، نخست وزیر پاکستان تعبیر غلط کرده اند.

وزارت خارجه پاکستان واکنش ها به اظهارات نخست وزیر این کشور را ناموجه خوانده و افزوده است که آقای عمران خان در جریان سخنانش از نمونهٔ یاد آوردی کرده است که بر مبنای آن انتخابات در پاکستان تحت ریاست یک اداره موقت صورت می گیرد.

اعلامیه می افزاید که به جز از ترویج پروسه صلح به رهبری و مالکیت افغان ها، پاکستان دیگر علاقه ای در امور افغانستان ندارد.

این در حالی است که عمران خان، نخست وزیر پاکستان که روز دوشنبه با شماری از خبرنگاران محلی در دفتر کارش سخن میزد، گفت که حکومت افغانستان با پافشاری هایش برای گفتگوی مستقیم با طالبان مانع پیشبرد روند صلح شده است. اما روند صلح زمانی موفق خواهد شد که یک یک حکومت موقت و بی طرف ایجاد گردد.

در همین حال، وزارت امور خارجه افغانستان اعلام نمود که به دنبال اظهارات غیرمسوولانه نخست وزیر پاکستان، حکومت افغانستان سفیر اش را از اسلام‌آباد فرا خوانده است.

عمران خان: رسانه ها از سخنانم تعبیر غلط کردند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد